Recenze (130)
Životní trefa (2022)
Super príbeh o možnostiach života a talente . Zanietenosť a duša . Za mňa super.
Toscana (2022)
Jemne predvídateľné, ale inak pohodová romantika z dnešného uponáhlaného sveta. JJ
Mizerové navždy (2020)
Peckaaa, chlapci trošku zostali ale este im to ide.
6 underground: Tajné operace (2019)
Myslím že môže byt, oveľa viac ako som čakal. Vtipné , akčné . U mňa to vyšlo.
Le Mans '66 (2019)
Burácanie motorov a zimomriavky , super herecké výkony , pre mňa to bol veľký zážitok. Ďakujem tvorcom za tento skvost.
Skleněný (2019)
Ťažký film, očarený nie som.
Hněv bojovníka (2013)
WOW , super bojove scény . Som nadšený.
Yesterday (2019)
Dobréé, sem tam zimomriavky , mne a to páčilo. odporúčam
Shazam! (2019)
To fakt?? a to som sa na ten snímok tešil. No hodnota tohoto filmu na dve hviezdy z prižmúrením oka. Celé je to akési nemožné z môjho pohľadu sa to dalo vyšperkovať. Príbeh slabota a nič v zlom ale DC má určité rezervy a takto je a ešte dlho bude ďaleko za Marvelom . Veľke sklamanie.
Avengers: Endgame (2019)
Musím sa priznať som nadšený. Toto bolo uff zimomriavky. Užíval som si každú minútu. Je to velkolepé a epické vyvrcholenie. Som šťastný že môžem žiť teraz ked sa toto celé deje. Už sa teším na dalšie marvelovky. Ďakujem MARVEL