Recenze (526)
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizoda)
Jsem zklamán, konec byl nakonec divotvorný.
Sólista (2009)
Občas 3*, občas 5*. Je zvláštní, jak film osciluje na hranici úchvatnosti a trapnosti.
Přání Ježíškovi (2021)
Přesladký, průhledný, patetický film. Zahráno kvalitně.
Jack Holborn (1981) (seriál)
Skvělý seriál, napínavý děj a zajímavý konec. Mělo to koule a má je to pořád.
Noc svatojánská (2024) (seriál)
Drama? Ani smykem. Spíše taková okecávačka, kdy si co chvíli někdo s někým o něčem potřebuje promluvit, aby na konci vyšlo najevo, že si stará bába potřebovala prostě jen zaplavat.
Láska přes zeď (2024)
To byla konina. Takový trapno žánr.
To se vysvětlí, soudruzi! - Srdečné pozdravy z lázní (2024) (epizoda)
Lázně na prd, Snížková krásná... Za komunistů se žilo líp...
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizoda)
Civilnější a lepší herecké výkony oproti první řadě. Špalkové to tu sekne.
Případ pro lyžaře (2016) (TV film)
Takový divný film, spíše jsem u něj trpěl.
To se vysvětlí, soudruzi! - Balada pro Kozlopíra (2024) (epizoda)
Jako absurdní recese dobrý.