Recenze (13)
Load Wedding (2018)
Pořád se tam jen křičelo, že jsme se dívali jestli to nenatočil Troška.. Písničky ale dobré
Až do smrti (2007)
van damme byl vzdycky perfektni herec, jeho filmy jsou proste akcni klasika, ale tohle je des, ze zacatku sice nevite o co jde, ale aspon zajimave... konec katastrofa.
Hook (1991)
na tomhle filmu jsem byl byl v kine jako maly, bylo to perfektni, skvely zazitek:) pro dospele uz ne tak zajimave ale i tak 4*
The Purifiers (2004)
"naprosto perfektne udelane karate sceny" specialnimi zvukovymi efekty se rozhodne nesetrilo :-D v podstate kdyby tam nehrala amber sainsbury tak se ani neni na co divat;)
Goyovy přízraky (2006)
Velice dobre udelany film, jenom tam mohl byt vice Goya a jeho obrazy.
Šifra mistra Leonarda (2006)
myslim ze je to velice dobre zvladnute zpracovani knizni predlohy
Loď duchů (2002)
tri hvezdicky hlavne kvuli zaveru....
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
nevim teda jak muze nekdo dat vic hvezdicek jak tri za film, ve kterem je jedinym dejem pronasledovani lodi na rozbourenem oceanu a jedinym zenskym prvkem je domorodka ktera na hlavniho hrdinu v petivterinovem zaberu mrkne...
Slavnosti sněženek (1983)
Mate stesti, ze jedu zrovna kolem, rikaji ze jsem odbornik...
Hospoda Na mýtince (1997) (divadelní záznam)
šla pro trochu toho šafránu....