Recenze (35)
Alenka v říši divů (2010)
v 3D mozna za tri.
Annie Hallová (1977)
srdecni zalezitost. woody allen at hist best.
Černý Petr (1963)
A:"smim prosit?" B:"vzdyt nehrajou."
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
opravdove dedictvi pro budouci generace - vypoved o rannych devadesatkach. burani ve fialovem saku. kultovni hlasky. polivkova zivotni role. cecany veškrnky. mam pokracovat?
Den cvoka (2002)
me gusta http://www.youtube.com/watch?v=LbbhUlvOZHs !!
Dexter (2006) (seriál)
dexter, no.
Expendables: Postradatelní (2010)
zklamani.. bylo ale pekne videt arnieho a slye vedle sebe:)
Frajer Luke (1967)
sem videl jako decko - a spoko. pamatuju si hlavne tu scenku s vajickama.
Gösta (2019) (seriál)
"Dej tam pět hvězdiček."
Gran Torino (2008)
clint umi. i v 80i je to dymař. ok ok...v te fight scene s tlustym mongem sem trosku zadrzoval smich, ale celkove sem mu to zral. spokojenost.