Abes

Abes

Pazuzu Pazuzu

okres Ostrava
Ostrava

23 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 8 11 14
    • 3.6.2018  20:19

    Butlera nemusím a tady byl mačo fakt na přes držku. Závěr je krapet podbízivý, trochu to smrdí skládáním příběhu od konce, v důsledku mi tam hapruje především chování hlavouna v bance. Udržet mě ale přes 60 minut v neustálém napětí je na klobouček, dost tomu pomohl Martinez. Přestřelka je koncert, zbraně kopou, kluci jsou sehraní a v dopravní zácpě si počínají jako mazáci, na střelnici pár hodin asi strávili. Absenci civilistů, tedy fakt že z padesáti vozů vyběhli jen tři lidi tady rád odpustím, v L.A. jsou holt zvyklí... jedno přepadení každou hodinu? Výše toho dost potírám, tak proč dávám za pět? U podobných žanrovek s čistokrevným původem občas nemůžu jinak. Koho zajímá Heat říznutý Training day, nech sa páči.

    • 3.6.2018  16:09

    Tady mám docela rozpolcené pocity, může za to předevšim příběhová linka pana Wonga, mám slabost spíš pro guerilovou válku takže jsem vnímal spíš politiku. Čínský pohled působil rušivě, jak to jen popsat. Loni v zimě po 30 kilometrové liter-a-tůře jsem si v restauraci na Maraláku objednal italské rizoto a jelikož jsem cítil deficit bílkovin (hlad jak zmrd) nechal jsem si k němu udělat pár mini steaků z hovězí panenky (meli to jako nastavbu v jídeláku, nejsem magor). Přesně jako hovězí panenka působil i Jackie. Je to pochutina, furt frajer ale nemusel tady být.

    • 20.4.2018  12:50
    Jason Bourne (2016)
    ***

    Tohodle Bourna jsem si včera pustil na Netflixu, a dnes mi Spotify jako první song v záložce discover pustil Mobyho Extreme ways. Hello world>>>Hack the world

    • 7.4.2018  11:04
    Hra (1997)
    ****

    Nevybavuju si film, u kterého by závěr hrál tak významnou roli jako tady. Za celou dobu jsem odhadl jen vtípek s botou jinak si mě Fincher vodil jako toho panáka v plakátu k filmu. Známka kvalitního zpracování, či projev senility mé osoby? Hra na dvě hoďky zabaví a pokud by stopáž i tak někomu nestačila, pak při scéně kdy je Nick ve vypůjčeném autě přepaden a vše odbude pasivně agresivní hláškou, navrhuji film zastavit a navázat filmem jiným. V tu chvíli má hlavní hrdina opravdu blízko ke zhroucení jaké předvedl v Schumacherově Falling down.

    • 1.4.2018  23:27

    Vyčištěné záběry zpoza brankového prostoru jsou fakt lahůdka.

    • 3.3.2018  20:00

    Místy na mě film působil jakoby byl natočen dle divadelní předlohy. Asi by nebyl problém jej zinscenovat. Teda až na ty slow motion groteskní či majestátní nástupy jednotlivých postav. Ten Žukovův stál obzvlášť za to. Mnohokrát pobavilo ale mnoho referencí mi jistě taky uniklo, čili lidem narozeným v osmdesátkách a ignorantům jako jsem já, bude druhá projekce chutnat více. Taky mi dost vadila angličtina ikdyž jsem se ten rozpor snažil vytěsnit. Tak snad bude ruský dabing, nebo gruzínský :o)

    • 13.2.2018  21:15

    Kmitá to tady od vědeckofantastických klíšé k neotřelým nápadům jak posádce znepříjemnit cestování, způsoby úmrtí už trochu váznou, člověk si říká kde už to viděl. Nakonec je tohle hádání a vzpomínání docela zábavný paradox. Technicky mě nic neuráželo, občas vyvstala otázka ve fyzikálních aspektech scén např. to bleskové zamrznutí vody, nevím nevím. Největší mínus je však snaha zahrát emocionální linku, scény ze Země jsou úplně zbytečné, propojení s předešlými díly se daly udělat trochu diskrétněji. Uplakané video černé Ripleyové funguje na opačné straně emočního spektra než by asi mělo - čti úsměvná trapnost. No a závěr? To snad :D

    • 5.2.2018  22:54

    Chápu řeckou krizi národní identity a snahu ambiciozních jedinců vybudovat nový svět. Co nechápu je, proč by se měly charaktery chovat jako úplní debilové. Jako hypoteticky možný prequel k Lanthimosově Humrovi hodnotím 80%, jako samostatný příběh 20% a to vlastně dávám především za mladého satana, po měsíci si totiž pamatuju snad jen způsob jakým žere máminy špagety.

    • 5.2.2018  22:54
    Annabelle (2014)
    *

    Musím říct, že scéna se zavírajícíma se dveřma mi způsobila vítr v nohavici a přetrvávající pocit hrůzy. Noční scény natočené na digitál poslaly atmosféru do kytek. Je fajn že i tvůrci odhadli jak to s jejich snímkem nakonec bude a se závěrem si hlavu příliš nelámali.

    • 5.2.2018  22:54
    Stále spolu (2014)
    *

    Nerad se pouštím do kritiky životní cesty jiného člověka, proto vítám, že mi hodnocení dokumentárního filmu alibisticky koresponduje s mým pohledem na onu faunu kterou popisuje.

    • 5.2.2018  22:54

    Klasická Ripleyová, je znát že se kluci inspirovali Pavučinou snů, Donnie Darkem a samozřejmě klasikami z žánru pracujícími s myšlenkou vtíravých parazitů a arktické zimy. Z výše zmíněných si vzali většinu dobrého, má to slušnou atmosféru a není to blbý, takhle mi to stačí a to není zlý.

    • 5.2.2018  22:54
    Bílá stuha (2009)
    ***

    Shnilé sémě bylo seto v městečku Rakouském.

    • 5.2.2018  22:54
    Blok 99 (2017)
    *****

    Tam kde si při sledování Cranku (Zastav a nepřežiješ) říkám: Hobluj vole!, u Brawl in the Cell Block 99 je to spíš: Trochu uber. To co Bradley předvádí se dá přirovnat snad jen pověstnému šoupnutí nádobíčka do lví tlamy za současného tření jeho rozkroku mokrou žínkou. Když se nad jeho útrapami zamyslíte, není to až taková fikce. Vyhazov, zásadní problémy v milostném životě, finanční problémy. Existují jedinci kterým by podobná souhra okolností stačila k tomu aby skončili na dlažbě. Po celuloidových páscích se naštěstí prohánějí hovada, která jsou pod tíhou těchto problémů schopna dostát okamžiku, kdy zosnovatelům svých nepříznivých osudů zašlapávají hlavu do dlažby. Vince Vaughn se dočkal solidního materiálu.

    • 5.2.2018  22:54

    Po dvou letech od marných útěků z vězení a fatální chyby v komunikaci se Paul Newman musí s podobným nedorozuměním vypořádat znovu. Do hispánské úložny s agličtinou nelez.

    • 5.2.2018  22:54
    Frajer Luke (1967)
    *****

    Nejen Lucille, ale i Rosenberg a jeho parta ví moc dobře co dělaj a plezír z toho máme my. Všímám si zajímavého jevu. Koukám po komentářích a spousta uživatelů hovoří o nezlomnosti, přestože sám kůlhend Luk hovoří jinak: "...oni mě zlomili". Luka asi vidíme tak jak ho vidět chceme, a vidíme ho přesně tak jak jej vidí i jeho 49 spolunocležníků. Je to frajer, kterého nezlomilo nic.

    • 5.2.2018  22:54
    Pasažéři (2016)
    ***

    OT : Až u téhle vesmírné romance jsem si uvědomil jak moc byl Dave Lister na těžařské lodi Červený trpaslík vlastně v hajzlu. Kryten umělá simulace, Rimmer to samé jen na základě skutečného člověka, akorát Kocour, ten nejblbější a nejmarnotratnější tvor ve vesmíru, byla jediná skutečná osobnost, kterou měl Lister k dispozici. To je schíza.

    • 5.2.2018  22:54
    Život (2017)
    ****

    Kdyby měl Calvin podobu ptapkopyska šlo by o uvěřitelnější a mnohem děsivější formu mimozemského života. Sledovat souboj mezi Japoncem a hlavonožcem sice je zábava ale taky strašné klišé.

    • 5.2.2018  22:54
    Dobrý časy (2017)
    *****

    Dobrý časy by se daly popsat jako zprzněná mise GéTéAčka, odehraná s chybějící klávesou pro pohyb zpět. Metoda pokus omyl se táhne po celou stopáž a na omylech vývoj příběhu stojí. Od chvíle kdy jsou bráškové na place oba dva, dostávám proud informací, který mi tvůrci servírují těžko popsatelným způsobem. Energii kterou ze snímku vnímám jsem měl možnost zakusit jen párkrát. Agresivní narace, detailní záběry a práce se zvukem strašně připomíná holky z jarních prázdnin, mrazivý fíling jakoby mi někdo do krevního oběhu pouštěl čerstvě seřízeným kompresorem, takže můžu okusit chladné letní ráno s pocitem slušně zvládnuté čtyřiadvacetihodinovky. (Springbreakers, Drive, Training day). Rád bych potenciální diváky navnadil tvrzením, že si na své přijdou fandové výše zmíněných snímků ale mnohem přesnější tvrzení bude - tady si přijdou na své především fandové dobrého filmu.

    • 6.12.2017  22:28

    Ve verzi z roku 1939 funguje příběh lépe a s tím souvisí i uvěřitelnost charakterů (návštěva baru ve městě a absence konfrontace v Crooksově boudě, absence rozepře Curleyho a jeho ženy). Lon Chaney byl oproti Malkovichovi až příliš dětinský a občas se zdálo, že přehrává, přesto jeho postava působí přirozeněji. Možná jsem neměl na filmy koukat v rozestupu dvou dní. Většina scén je totiž pojata totožně, opakují se lokace včetně replik jednotlivých postav. Taky mi tady chyběl trochu emotivnější hudební doprovod. Vychází mi to lépe pro první zpracování, pokud nezvládáte angličtinu po internetu koluje verze s tureckým dabingem, doporučuji ;)

    • 5.12.2017  06:43

    Trochu jsem měl z Konvalinkové hlasu strach ale Bates svoji roli zvládla skvěle, takže jsem dabing téměř nevnímal. Kdykoli se musel Paul pohnout bolelo to i mě, kdykoli Annie vybuchla vztekem stáhl se mi kaďák. Chvála bohu za kvalitní filmová zpracování Kingovek. Jednou bych chtěl mít přečtena všechna jeho díla, zatím se mu ovšem daří psát rychleji než-li já stíhám číst.

    • 9.10.2017  01:09

    Bárto, ty se směješ? A né ty pláčeš. Rozporuplné pocity ve mě budí tento opus. A přitom to začalo docela dobře, déšť mě cestou do kina příjemně naladil: "to musí být znamení". První půlhodinku jsem si říkal, že to jsou dobře utracené prachy. Slyším Tu hudbu, vidím To město, cítím Ten déšť, postupně vše ale odeznívá a já nakonec odcházím úplně prázdnej. Přesto bych ještě pár minut koukal. Naděje? Možná. Těžko říct co je kamenem úrazu. Kostrbatě zahájená hlavní zápletka, vyřčený odboj - podzemní lidé (Demolition man, Terminator), absence atmosféry, nefunkční Deakins, přepálený zvuk? Zbytečné a možná nechtěné reference (nakládačka kterou K dostane, ruka ve včelím úlu - Only God Forgives, SWIV - Who shot first) tohle si měl D.V. pohlídat a humor úplně vypustit. Třeba je to ve mě, člověk léta vzpomíná na ono osudové setkání a ve chvíli kdy se opakuje si jej přes blbou barvu očí nedokáže ani trochu užít. Ikdyž osudové, jednička mi také poprvé nesedla, ona mi nesedla ani napotřetí přesto jsem v ní nakonec objevil výjimečné dílo. Blade Runner 2049 ještě pár šancí dostane. Počkám si na digitální verzi a vychutnám si ji pěkně v klidu, s ovladačem hlasitosti ve vlastních rukách, protože tomuhle filmu kino paradoxně ubírá. Neskutečně přepálený zvuk všeho. Výstřely se zvukově vyrovnají bodnutí nože? Dolby Atmos v ostravském Cinestaru je asi kapitola sama o sobě. Ten zněl opravdu dobře jen při znělce dodavatele. Pokud to celé stojí na tom, že technik otočí knoflík co nejvíc doprava tak s touhle fíčrou můžou jít doprdele. Otřesná zkušenost. I přes výše zmíněné, provedl Villeneuve se světem replikantů evoluci vpravdě nevídanou, udržel cyberpunkový nádech a přidal kopu reálií ze života. Nemusel být příběhově tak doslovný = určité scény bych vynechal, přesto zavdal filmovému sci-fi docela slušnou měrou. Klobouček. (8/9.10.2017) Sundtrack se Zimmerovi povedl, inspirace originálem se nezapře a občasný sample umístěný stylem ctrl+x - ctrl+v funguje jako pohlazení.

    • 8.10.2017  12:23

    Kniha mě minula a tak to nejspíš i zůstane. Děj se odehrává především v hlavě hlavní představitelky. Mimochodem, tato paní mi krom Californication a New girl nikdy moc nesedla. Podle ksichtů co tady předváděla bych řekl, že se zbláznila ještě před příjezdem. Což je možná, nakonec, i plus. Film povedený, určité prvky jsou děsivé. Imaginace podpořena dehydratací a únavou je zkrátka svině. Červený filtr použitý během zatmění mě zprvu strašně otravoval ale ke konci filmu, a ve spojení se sběratelem dostal fajn pekelný odstín. Flanagan vytvořil solidní psychologickou komůrku.

    • 4.10.2017  22:18

    Nekompromisní úvod, stať i závěr. Spousta uživatelů viděla kosení záporáků v Deadpool stylu, efektivitou s jakou Logan používal drápky připomínal spíš Johna Wicka. Je fajn, že se Logan vyhnul nešvaru, kdy se ústřední superhrdinská entita úplně vytratí ze společenského dění viz. x-men komiks. Děti by za řádění v lese měly dostat bobříka destrukce. Soundtrack se strašně povedl. To co zazní při závěrečných titulkách je opravdová chuťovka, jen ty chlupy na paži nestojí hrůzou. Logan je narvaný brutální akcí, rotujícími končetinami, krví, agresí, přesto působí vcelku normálně (You know, Logan, this is what life looks like). Přesně takového ho chceme.

    • 2.10.2017  21:55
    Smrt ve tmě (2016)
    **

    Vážně se ten chlapec ve snaze nevydat žádný zvuk rozhodl propíchnout petku prupiskou? Je dobře, že šel jako první, způsob jakým držel provizorní tlumič dával tušít, že se podobné přešlapy budou hromadit. Docela mě mrzí, že tenhle námět uplatnili zrovna za louží, mohli to poslat sem a po dvou letech natočit remake. Doposavad to fungovalo.

    • 2.10.2017  21:15

    Celou dobu se kluci na voru spíchnutém z bambusu a bez jediného pádla plaví proti proudu. Mám pocit, že tvůrci se mermomocí snažili o to samé, což je asi největší mínus tohoto snímku. Spousta momentů působí jako nedomyšlená kravina, utahaná věc natočená na náhodu. Odměnu pro Murrayho v podobě posledního koně si uplácali z kaučuku? Taky mi moc neseděly počty první výpravy. Základ tvoří dva borci z Anglie, kteří si koupí indiána a další čtyři nosiče. Dva se po cestě utopí, indián uteče a v navazujícím záběru vidím sedm členů. Zeměměřické náčiní tahali proč? Ať už na tu tří metrovou vzdálenost uprostřed džungle ze všech stran obklopeni vegetací měřili cokoli, dovolím si tvrdit že hranici mezi Bolívií a Brazílií tak nesledovali. Alternativa pro dobrodruhy Mise (1986), Aokalypsa (1979), cíle výpravy jiné ale aspoň se tam něco děje, děj má návaznost, filmy vznikly v době kdy výprava měla nějaký význam. Alternativa pro zeměměřiče There will be blood (2007), úplně něco jiného ale při pohledu na Vám známé třínohé kružítko a chlapíka stojícího za ním si nemusíte ťukat na chello.

    • 17.9.2017  00:05

    Tady víc než kde jinde platí, pro dobrotu na žebrotu. Přiznám se, že film jsem si do chci vidět vložil čistě kvůli plakátu se psem, což jsem si uvědomil až teď po shlédnutí, takže jsem trochu zklamaný páč jsem od toho plakátu čekal film roku. To co v noci přišlo byl jeden z těch filmů, kde první půlhodinka uběhne za pár minut, divák je okamžitě vtažen do fungujícího-uvěřitelného světa. V podstatě žádná lekačka, ale spousta "prepare" záběrů. Hudební doprovod spolu s plovoucí kamerou drží tepovku sakra vysoko. Tenhle Drew Daniels, ten to má fakt v ruce. Lézt lidem do soukromí všedního života zkrátka funguje.

    • 2.9.2017  19:02

    Jediný kdo z rodiny grázlů nesedí v chládku je matka, nedivte se, taťka ji před pár lety ubodal voskovkou. Texas - Spojené státy americké Spojených států amerických, země kde vlajky konfederace hrdě vlají dál. Výpověď dozorce vykonávajícího nejvyšší tresty mě asi jako jediná zasáhla a donutila mě se nad tím vším trochu zamyslet. Tento druh dokumentární tvorby mě baví ale Into The Abyss je velká bída. Zajímavější zfilmované případy: Beware the Slenderman, West of Memphis.

    • 3.8.2017  20:28

    trochuSPOILER: Prolínání se dvou časových rovin je parádní osvěžení na poli nejen hororové tvorby, jen bych to celé nevidění-se ještě trochu protáhl. Dost dobře by například fungovala scéna kdy jde Sam k autu, za ní škobrtá chlapec ale při návratu do stanu ho ještě nenajde, chápu že předchozí prolínání nefungovalo tímto principem, na scéně nikdy nebyla postava ze skupiny A a B zároveň, ale bylo by to zajímavé stupňování způsobu vyprávění. Postavit celý film na tom, že mladej pár tráví čas na místě kde jinou rodinu popravili a kolem pobíhají duchové, které vidí jen divák, tedy bez jakékoli interakce s živým světem, to by bylo za pět. Asi jsem už trochu vyměknul a třeba scéna s plechovkou mi nedělala vůbec dobře. Ale co na plat, beztak je to vydařená věc, magoři nepůsobí jako výsledek redneck kultury, oběti se taky snaží vyhýbat nelogickým krokům poplatným žánru, takže jim můžu beze studu fandit. Zkrátka solidních 88 minut.

    • 27.3.2017  06:07
    Život podle Václava Havla (TV film) (2014)

    Formou připomíná pětiminutovou reportáž Víkend TV Nohy, jakobych si prohlížel lacinou encyklopedii.

    • 27.3.2017  06:07

    Životní postoje účinkujících karikatur jsou přehnaně povrchní. Vypravěčka-družice sledující jejich absurdní situace s odstupem intelektuála a popisující je monotonním projevem trapná. Trochu mi to připomínalo Jonassonovu knihu o Staříkovi, nevím proč, ani jsem ji nedočetl ale nejspíš jsem při projíždění řádků prstem slabikoval obdobně. Podobnou sebranku postav jsem naposledy viděl ve filmu Chumscrubber a ten doporučuju.

<< předchozí 1 2 3 4 8 11 14
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace