maxi6

maxi6


Paris, je t'aime

171 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 6
    • 4.3.2008  00:05
    Crash Road (2007)
    odpad!

    ........dalsi z rady dusevni pornografie, na kterou dokonce prispel s castkou 2 500 000 Kč Statni fond CR pro podporu a rozvoj ceske kinematografie. Tak z tohoto se mi uprimne udelalo spatne a jen s velkym úděsem a zadostiucinenim cekam, s jakymi novymi kousky na nas v pristim roce vyrukuji rejzove vseumelove.........

    • 23.1.2008  09:55
    Once (2007)
    ***

    S pribyvajicimi komentari mam tak trosku problem. Po pravde receno, jako velky romantik a priznivec Frames, nechtel jsem vloni delat nejake zavery, hodnoceni a predcasnou rekapitulaci k filmu a tak jsem si ho pri ruznych prilezitostech pustil vicekrat.....Sountrack nema chybu, bohuzel po filmove strance to uz je malinko horsi. A nasledne po vyhlaseni nominaci na Oskara, zcela neznama Falling Slowly kazdodenne okupuje cele dny komercni radia. Tak si rikam a mam hlavne velke obavy z toho, aby nebylo preirglovano a nasledne to vse casem nevycpelo jako velka bublina........doufam, ze se tak nestane.

    • 4.7.2008  15:51

    ...........Hodne vody proteklo v potoce za celou tu dobu, co se vsude natlachalo a vrabci nastebetaly o tomto zazraku........pres veskerou snahu a trpelivost, abych neprisel ani o minutku celeho deje mi pri zaverecnych titulcich spadla celist a jen mi neslo na rozum, kde jsou ty stare coenovic kousky, vylomeniny a jejich vylozene typicky humor ? Inu, v me topce zustanou nadale a ja budu pevne verit tomu, ze jejich dalsi film na tom bude o neco lepe............

    • 31.12.2006  08:07
    Panic je nanic (2006)
    odpad!

    .......naprosta dusevni pornografie, ve sve plne nahote.......

    • 24.12.2006  17:58
    Past na Ježíška (TV film) (2006)
    **

    Janak v tomto krataku predvedl a potvrdil svuj styl, dnes uz opravdu muze tocit kazdy........2* za Hudbu.........sakra, kde jsem tu melodii uz slysel..??....)))

    • 6.1.2007  18:54

    .......Scranton pro svuj druhy dokument / The War Tapes / pouzila Home Video tri americkych zoldaku v Iraku. Propujcila jim kamery a nechala jim na nekolik mesicu volnou ruku pro nataceni jejich zivotni anabaze. Kazdy ze tri vojaku bere valku z jineho pohledu. Steven Pink odjizdi, aby ziskal penize, Zack Bazzi ma dobrodruznou dusi a tak to zkusil u armady a jako posledni Miki Moriarty, ktery tuto misi bere jako svoji osobni cest. Originalni a nehrane zabery z valciciho Iraku, denodenni stretavani se smrti na kazdem kroku, osobni zazitky nekterych clenu Narodni gardy a v neposledni rade nazory a pohledy clenu jejich rodin vypravenych doma v americe......Z velke hromady kazet Scranton nakonec nechala sestrihat pouhe 1 procento, i pres to vznikl hodne zajimavy, napinavy dokument, ktery urcite stoji za to videt a tim mit moznost porovnat s tim, co nam o valce v Iraku predkladaji ostatni media a vlastne i jejich president........

    • 23.3.2007  21:57
    Warholka (2006)
    ****

    ........Kreace Gye Pearceho a Sienny Miler, které se mi až po druhé projekci dostaly hodně hluboko pod povrch mého nitra. Příběh, který přichází přesně 10 let po uvedení podobné autobiografické záležitosti / Basquiat, USA 1996 / naprosto stejný, avšak v ženské podobě...... Bizarní, extravagantní, kouřový, barevný, tajuplný, dokumentární........tak jako sám Andy Warhola, pro mě tajuplný muž, který svou duši odkryl jen málo komu. Guy v roli Warholy je naprosto přirozený, "opravdu působí příliš bez života" - vždyť hraje autistu.....Sienna v roli ženy, která nebyla milenkou, ale jen oltářem na jeho kultu pop artu. Zaujala mě už v Alfie, ale zde v roli dívky velkého umělce si vystřihla opravdu znamenitě, od příjemné girl, až po zbídačelou trosku. Obzvláště zajímavá je její předfilmová příprava vodkovou dietou, kdy zhubla na xxxs a poté její postelové scény, které nelze brát jen jako hrané. S velkým očekáváním, se blíži další film se Siennou : HIPPIE HIPPIE SHAKE, takže uvidíme, jak se opět vybarví a předvede.......Snímek je velice rychlý, střihově dokumentární, střídající detaily s pozadím, proměna barev s černobílými flashbacky vás rozhodně nenechá v klidu. To vše je podbarvené dobovou hudbou 60´let, bizarnostmi v sídle alobalových dýchánků a mejdanů, drogami, sexem, rock´n ´rollem. Kdo tu dobu neprožil na vlastní kůži, asi nepochopí.........V každém případě retro, které tady už dlouho nebylo.....

    • 3.9.2006  18:24

    .....Klasická troškova komedie pro českého nenáročného Nováka.......nechápavě kroutím hlavou nad touto slátaninou, kde hercům vypadávaly z jejich zamrzlých hlasivek neskutečné dialogy, kde "božský" Viewegh vyzněl zcela naprázdno a kde Vejdělek vyrobil pro českou kinematografii další propadák, ale pro kina určitě další kasovní trhák.....

    • 26.3.2006  21:51

    ......Nádherná šílenost.....Forster a Benioff zde přišli s něčím, co tady dosud ještě nebylo. Něco mezi Aronofským a Lynchem. U Stay je ale ještě něco navíc. Neobvyklá délka napětí, která vás od začátku bičuje, dokonalé přechody ve střihu, luxusní barevná kamera, používání filtrů, naprosto sedící hudba......takže další bonbónek za rok 2005......

    • 31.1.2006  18:03

    ......Vzrušující procházka snovou zahradou, kde vše do sebe precizně zapadá, příběh vás pohltí a Burton tak jako vždy rozvine a předvede celé své neuvěřitelné, krásné bláznovství. Neskutečné fantasy plné života, barev, hudby. Wonka z roku 1971 za vším silně pokulhává. Pro mě v každém případě film roku 2005.....

    • 7.2.2006  22:41
    Saw 2 (2005)
    **

    II, III, IV......pro mě bude Wan stále jednička a další pokračování jen ubohé vykrádačky. Přesto, že Bouseman zdědil po Johnovi skoro celý štáb z jedničky, nedokázal do SII vložit nic osobního a nového, co by dodalo chuť a šťávu. Stále na chlup stejná kamera, střih, děj, o hodně více pokulhávající hudba. Větší rozpočet a více osob v obsazení neznamená záruku absolutní kvality. Z tohoto pohledu je pro mě mladý a nadějný Wan o to více zajímavější a přitažlivější. Bude zajímavé, jak si společně s Whannelem a Ashenem poradí na Silence / 2006 a s jakou originalitou nás překvapí.........

    • 12.4.2006  10:40

    .........asi mám jiný pohled na anglické komedie, ale tato černohumorní ostrovní mě vzala hned od začátku. Hlavní aktéři si po celou dobu notují na jedničku, Thomas, Atkinson, Smith, Swayze....v neuvěřitelném podání, řekl bych, tak jak buchty od maminky.......k plnému hodnocení bych ještě požadoval lepší střih, ale to mi nebrání v tom, abych si tuto příjemnou a inteligentní věcičku položil a uschoval do toho nejbližšího šuplíčku vedle mě a byla po čase připravena k dalšímu zkouknutí........

    • 29.1.2006  08:59

    .........Strhující sled nelogičností, který mě nemohl dostat do děje filmu, stále jsem jen přemýšlel proč tak a ne jinak. Bezbřehá a hodně nafouklá, pouhá reklama na grafické studio. Neohrabané, vložené, naprosto nepřirozené, teatrální dialogy, které by asi převážná většina lidí, které visí život na vlásku a svět je v ohrožení, nikdy neřekla. Role přechytralé Dakoty mě děsila a neseděla, od Taken nic moc nepředvedla a zde už snad hraje jen sama sebe. Střihově jsem se několikrát přistihl, že ztrácím orientaci v čase i prostoru. Bože, a to mám sci-fi tak rád. Takže snad příště u Mnichova nebude takové zklamání.............

    • 13.2.2005  15:51

    Přepis:.............Neodolal a zašel se podívat na film ALEXANDER VELIKÝ. Po přečtení všech těch zdrcujících kritik (moc upovídané a zdlouhavé, špatné herecké výkony, málo akce a vojenské taktiky, málo romantiky, hodně povídání o vztazích, ale málo sexu atd.; nejpříznivější z nich mluvila o dekonstrukci mýtu) jsem neměl žádná přehnaná očekávání a popravdě řečeno, byl jsem zvědavý jen na dvě věci – na to, co režisér Oliver Stone tak pokazil, a na Colina Farrella v hlavní roli. Výsledek? Očekáváte-li tradiční hollywoodskou podívanou ve stylu rozdělení hrdinů na klaďasy a padouchy, jedna efektní akční scéna stíhá druhou, minimálně jeden romantický vztah s postelovým happy endem, tak na ten film ani nechoďte. Budete zklamaní a odejdete v průběhu téměř tříhodinového děje. (Mimochodem bylo pro mně dost rušivé, když nemálo diváků podcenilo své kapacity a neustále courali na toaletu a zpět.) Nicméně doporučuji vám jeho shlédnutí, pokud máte rádi historii, Colina Farrella, Angelinu Jolie a odpustíte jeho tvůrcům pár nedostatků faktického rázu (maják v egyptské Alexandrii za Ptolemaia I. ještě nestál a Babylon v té době už dávno nebyl výstavné město) a hlavně filmařského rázu. Podoba některých postav jako např. Alexandra se v průběhu tažení mění, jiných jako např. Héfaistiona zůstává naopak stejná. Pár slabších hereckých výkonů. Téměř každá postava ve filmu mluví s dost jiným anglickým přízvukem, čehož si na rozdíl od rodilých mluvčích, kterým to připadá směšné i zábavné zároveň, ani nevšimnete. Přirovnal bych to k českému filmu, v němž by většina včetně Alexandra mluvila víceméně standardní češtinou, ale někteří jeho kamarádi z dětství se silným holomóckým nebo ostravským přízvukem (nic proti hanákóm a ostravakum). Snad nejlegračnější je scéna, v níž se novomanželka Roxana ptá Alexandra „You-love-HIM?“. To se nejde nesmát, i když tím má být zdůrazněno, že se ještě nestačila naučit jazyk svého manžela. Ten film musíte nechat na sebe působit. Obsahuje mnoho dobových reálií a životních postojů, které dnešní lidé nemohou bez dalšího ihned chápat. V tomto směru je historicky věrný. Obsahuje však také množství mezilidských vztahů a vystupování, které zůstávají dodnes beze změny, jako např. vztah syna s matkou a s otcem, touha osamostatnit se a prosadit se, zklamání z toho, že jsme dětmi svých rodičů a tedy že dědíme všechny jejich ctnosti a nectnosti, přesvědčení o vlastní intelektuální nadřazenosti nad „barbary“, opouštění ideálů mládí a přátel pro mamon a ješitnost a další. Je s podivem, jak se svět za 2.400 let změnil. V té době měl každý muž jediný životní úkol – nebát se bojovat a v boji zemřít. Plus mít legitimní syny, kteří jednou nastoupí na jeho místo v boji. Ženy byly k rození těch synů a pro zábavu. Největším prohřeškem muže v klasickém Řecku byl nedostatek macho chování a především macho pověsti. Muži (citově) závislí na ženách nebo (sexuálně) podřízení jiným mužům byli společensky nepřijatelní. Muž mohl mít otevřený vztah s jiným mužem, nesměl ovšem nikdy přiznat svoji pasivní roli v něm. Takový muž byl ostatními respektován. Naproti tomu dnešní společnost takového muže nestrpí a bylo to cítit i z reakcí diváků a divaček v kině, kteří tápali, co si mají o postavě Alexandra myslet. Vybočoval z obecně vžité stereotypní představy o virilních heterosexuálních mužích, kteří bytostně nesnesou ani představu o tom, že by k nim mohl jiný muž nebo oni k němu cítit něco jiného než pouze rivalitu, a o zženštilých homosexuálech, kteří na sebe musí všechny předem upozorňovat již svým zjevem a projevem, aby nemátli vdavekchtivé slečny a „normální“ kluky. Je to jedno z posledních tabu, které je třeba prolomit, a podle mého názoru tento film o gayi – velikánovi tomu vrchovatou měrou napomáhá právě proto, že postrádá dnešní předsudky. Závěrem musím vyjádřit obdiv ke Colinu Farrellovi, že tu roli vzal. Když před lety režisér Stone začal přemýšlet o natočení tohoto filmu, uvažovalo se o Tomu Cruiseovi. Ale buď mezitím zestárnul, nebo se té role zaleknul. Ještě, že se už i v Hollywoodu mění časy k lepšímu........." ......... BRIGHT.......... ...

    • 26.11.2004  18:51

    ......Zde nevidím žádné mimořádné problémy ani dohady, film bude mít určitě z převážné většiny kladnou odezvu a úspěch. Začíná to moc dobře, nástup a už to jede jak na tobogánu. Vše do sebe zapadá, logické, napínavé. Někdo řekl: kupte mu stativ, ale pokud vynechám kameru, která se z ruky doopravdy hodila jen do některých pasáží a pak ten úsměvný honičkový konec alá Bond nebo Kobra 11 a na toto zapomenu, zůstanou mi jen ty nejlepší vzpomínky na pokračování Agenta........

    • 5.12.2004  10:01

    .........kameraman a režisér Jan Špáta o sobě řekl, že pokud chce o někom natočit dobrý dokument, musí ho dobře poznat, mít rád, znát jeho charakterové vlastnosti, ztotožnit se s ním a pak to vše citlivě podat a natočit. Fahrenheit je však zcela o něčem jiném. Je to jen poutavý, dobře natočený protestfilm, aneb po našem: Jak chutná moc (Mňačko). Zde v podání zkušeného M. Moora..........

    • 12.12.2004  11:47

    Po pravdě řečeno, Hříšný tanec 1 se dá i po letech sledovat stále. Bohužel u pokračování dvojky jsem měl zcela zásadní problémy, abych se na film dodíval až do konce. Je neuvěřitelné, že celkem nezkušená Ferland se pustí do remaku slavného hudebního filmu, naprosto nepočítá, že kritika a náročný, hudebně založený filmový divák ho musí smést ze stolu. Není to nepochopením nebo jejím podceňováním, ale ono vše sklouzlo do jediné a tím laciné roviny, kde převládá latinskoamerická telenovela, příběh o ničem. Vzrušující hudba, nádherní lidé, erotika, malebné prostředí Havany a krásná příroda tím vším dostávají trpkou a nakyslou pachuť . Těkavá kamera, někdy nelogický střih a do toho všeho ještě šoupnutá revoluce? Nemohu si pomoci, ale toto už skončilo v propadlišti filmových dějin už před premierou..........

    • 24.4.2005  16:16

    ..........V prvé řadě psychologické drama, oproštěno od navyklých kliše a filmových zlozvyků. Boxerské prostředí je zde pouze naokraji. Životní osudy hlavních aktérů, řešení zásadních lidských otázek a mezilidských vztahů, to bylo hlavní motto filmu, které se dá ve filmu vložit do jakéhokoliv prostředí. K úspěchu pak je ale ještě nutno dodat dobrý scénář a kvalitní režii. Zde vše klaplo na jedničku a ovace jsou vskutku zasloužené...........

    • 21.6.2004  08:57

    WT2 je pokračování jedničky, opět ve šmrncovním sexystylu. Některé pasáže jakoby byly "copy" zminula....první minuty vznášedla na jezeře, soudní jednání, erotické scény....škoda, že je vše tak stejné ! Pokud jste ovšem první díl neviděli a nevíte co vás čeká, přeji pěknou podívanou. A opět jako minule, neodcházejte při titulcích z kin !

    • 31.7.2004  15:28

    Velice dobrý námět......dvě věci, ze kterých se může zbláznit i velký génius....nekonečnost vesmíru a schopnosti mozku. Ta druhá je ústředním motivem. Napadají mě hned dva filmy: Lola běží o život a Memento. V každém případě, pokud má film vracečky, působí neskonalé blaho na moje filmové chuťové pohárky. Opravdu lahůdka, barevné efekty a pokroucení obrazu, prostě žůžo.

    • 13.2.2005  17:06

    V poslední době určitě jeden z těch lepších kousků, který mě přišpendlil do křesla, vyloudil mrazení v zádech a pocit napětí vyvolaný jak vizuální, tak audio složkou. Nadaný Wan do snímku vložil veškeré svoje filmové cítění. Jeho úspěšný debut má v sobě určitý náznak dravé ásijské krve, snahu o něco nového, moderní styl, své pařanské manýry zde nezapře......Tak jak přímočaře a zdatně začínala S. Coppola, lze předpokládat, že i zde se máme opět na co těšit......... PS.: Game Over....??.....Wan si nechal dvířka přece jenom otevřená......

    • 8.11.2004  20:33

    Elisha je opravdu nádherná, perfektní a sexy. Na to si ale stačí otevřít kdejaký časopis. Zde to je jen nudná, klišovitá komedie pro kluky z 9.A, kteří se nemohou dočkat, až uvidí svoji modlu zcela odhalenou...........

    • 19.12.2004  17:43
    Snowboarďáci (2004)
    odpad!

    ........Největší běs a hrůza v české komediální tvorbě roku 2004. Neštěstí, na které dokonce přispěl ze své portmonky i Státní fond ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie. Nevím, jak se k tomuto veledílu mohla připlést i Markéta Zinnerová. Janák se zde pustil do parodie na teenegerské téma: Jedeme si do Špindlu zašukat. S tím, že nasadí známé herce "neherce", svižnou muziku, to vše skloubí s jízdou na prknech, skútry, vrtulníky, Horskou službou a já nevím co ještě. Jediné pro jeho obhajobu je jeho prohlášení o tom, že nebýt producentských zásahů, vypadaly by Snowboarďáci zcela jinak...! Po zásluze by potřeboval ztrestat A. Dvořák za chyby v nevhodném a nelogickém střihu. Jako další je naprostý amatérismus u hudebních střihů, následných postsynchronů, úděsné seriálové dialogy, nenávaznost děje, silně pokulhávající kvalita celého scénáře. Přestaňte se zajímat o dějovou linii a sledujte jen klip z horského prostředí. Bohužel vznikl z toho bezduchý, laciný, nic neříkající paskvil, který vás na 1,5 hodiny povozí v kanalizační, smrduté filmové stoce a pak vyplivne naprosto vygumované. Směs trapných a předem předvídatelných gagů, kterým bychom se měli smát.... guláš, který se někteří nestydí přirovnat ke klasice Sněženky a machři. Takže další díly: Snowboarďáci 2, Rafťáci, Podvraťáci, nebude nic jiného, než další odvar této nastavované kaše. A že je čeká velký Hollywood ? Vždyť to tam také patří........

    • 9.2.2006  08:28

    .....Tak na toto jedině všemocný klystírek.....

    • 26.4.2005  08:58

    ........Úžasné obrázky, zajímavá animace......Jak již někdo řekl: svět zítřka je úchvatnou podívanou, která se dočkala pozitivních kritik, ale i přesto v kinech neuspěla......Conran, až zřejmě nechtěně, tento experimentální snímek poslal na slepou kolej filmových dějin. Mistrný kousek digitálního studia, které nepochybně odvedlo zdařilou a poctivou práci je na zcela jiné hodnotové úrovni, než to, co bylo přetáčeno s herci. Právě toto technické vložení herců do pozadí, nelogické chování, místy úsměvné dvojité přesvícení herců, pompézní herohudba, únavný děj. Toto vše mi dává za pravdu, že je vždy nutno míti se na pozoru před velkou, masivní reklamou a trailery před spuštěním díla do kin...............

    • 7.11.2004  17:53

    Blonďáček Depp v roli lenivého spisovatele, jeho schizofrenní představy o světě kolem a poté kruté následky člověka nechaného na pospas bez dalšího léčení. Obsazení Johnyho v tomto snímku nebylo zrovna z těch nejšťastnějších, o to více mě zaujal tajemný Turturro. Podivný střih, místy zcela nevhodné vložky, které tak silně bijí do očí, že tam nepatří. Nezvládnutý a nevěrohodný scénář a závěr všemu nasazují patřičnou korunu. Další kousek, který mi stačil pouze jednou..........

    • 17.10.2004  16:26
    Vesnice (2004)
    **

    ........Ano, dlouho, předlouho jsem se těšil, to nepopírám. Těšil jsem se na další film od mého oblíbeného MNS. Toto však bylo úplně od jiného režiséra, jiný film a marně tápu a štípu se, zda-li nespím ?? Film končí a já nemohoucně kroutím hlavou a stále nevěřím, dívám se na lístek, jestli jsem tady ve správném kině, ve správnou hodinu, sedí to !!!!!..........Tak co je tedy špatně ???

    • 3.11.2004  12:38

    Po zhlédnutí AVP mě polil smrtelný pot, vystřídal ho strach, hrůza, mrazení a hlavně velký údiv........Kdo toto mohl jen napsat? Větší slepenou zpotvořeninu jsem už dlouho neviděl............

    • 26.2.2005  11:10

    .........Velice profesionální kamera Vittoria Storara bohužel nezachrání zmrvený scénář a celkové pojetí tohoto paskvilu. Zřejmě jsem nepochopil celou podstatu tohoto laciného hororu, nebo mám asi nějaké nedostatky v chápání a nejsem schopen vstřebat "logiku" celého děje, takže.........

    • 16.10.2005  19:01

    .Americké psychologické drama, které vzniklo na základě skutečné události z 22.2. 1974 při pokusu o atentát....... Sofia Coppola, James Wan..a nyní Niels Mueller. Mají jedno společné.. Tato mladá a nová režisérská krev vstoupila do našich kin s jejich úspěšnými debuty. AORN neohromil jenom mne, ale všechny milovníky tohoto žánru. Sean Penn to rozbalil v plné parádě. Jeho Sam Bicke zde odhalil morální a charakterové vlastnosti do morku kosti. Právě toto zobrazení dává celému snímku rámec a směr. Do zorného dějového pole též vstupuje tehdejší americká politická situace, život v této společnosti a rozdíl mezi úspěšnými a těmi zbývajícími „odpadlíky“. Lubezkiho kamera je živá a rozhodně nenudí. Zaměřuje se na používání různých polodetailů a detailů, které vkusným a dobře načasovaným střihem působí líbivě a jednolitě. Hudební složka je s dějem mistrně zkloubena, lehké a nenásilné melodie vytvářejí působivý podtón, hluchá místa zde neexistují. Neznámé songy v lehkém pojetí až po klavírní beethovenovy etudy a v celku i Pražský symfonický orchestr. V každém případě má Mueller režijní budoucnost ještě před sebou a lze od něj očekávat další bonbónek. VÍCE O FILMU: V hlavní roli snímku Zabiji Nixona se představí jedinečný Sean Penn, na postu režiséra debutuje Niels Mueller, ve vedlejších rolích excelují Naomi Watts, Don Cheadle, Jack Thompson a v odstavci produkce najdeme jména světově známých filmařů Alfonse Cuaróna a Jorge Vergara. Světová premiéra filmu se odehrála na MFF v Cannes 2004. Zabiji Nixona je po Tajemné řece (2003) další výraznou rolí Seana Penna. Opět zde předvádí výkon hodný Oscara. Tentokráte představuje „průměrného“ muže, jehož největším problém je, že nedokáže dosáhnout vyššího postavení a respektu v oblastech, ve kterých se od mužů očekává bezchybný výkon. Doma i v práci je považován za neschopného Je ironií, že o příběhu Samuela Bickea, který v roce 1974 naplánoval únos letadla, aby s ním vletěl do Bílého domu a zabil Richarda Milhouse Nixona, víme tak málo. Pokud bylo Bickeovým cílem zanechat po sobě památku, opět zklamal. Není to však jen tím, že se mu nikdy nepodařilo přiblížit k prezidentovi. V záznamech o uskutečněných a plánovaných atentátech zůstává až téměř pod čarou a jeho příběh je převážně zastíněn aférou Watergate. Tato kapitola americké historie, která kulminovala jednáními Watergate, je první věcí, která přiměla Muellera napsat scénář. „Zaujalo mne, co někteří historikové zmiňují o tzv. „éře otřesu americkým systémem“,“ říká. „Autoři, které jsem četl, hovoří o období, které začíná roku 1963 prvním atentátem na prezidenta Kennedyho a končí roku 1974 Nixonovou rezignací, a označují ho za období, kdy Amerika ztratila svoji nevinnost. Jestli je to pravda, nebo ne, nevím, ale ta otázka mne zajímá.“ Protože se tato etapa amerických dějin vyznačovala obavami z atentátů na velké vůdce, vybral si Mueller za svého protagonistu pseudo-atentátníka. Dle svých slov chtěl Mueller zjistit, jak se člověk dostane od bodu

<< předchozí 1 2 3 4 5 6