Recenze (355)
Ženy v běhu (2019)
Asi ano, uznávám, že se jedná o film o ženách (výrazná mužská postava je v něm jen jedna a i ta je výrazná jen díky hereckému projevu O. Vetchého) a pro ženy. Ale i tak jsem se u něj výborně bavil. Určitě se na něj klidně znovu podívám znovu a věřím, že se zase budu bavit.
Pozor na Harryho (1997)
Další z povedených hříček mého oblíbeného neutrotika :)
Dnes neumírej (2002)
Jako bondovka velice slušný, i když některé scény jsou opravdu přitažené za vlasy. Jinak jako milec série oceňuji návrat k některým klasickým atributům.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Film funguje jen díky chemii hlavních hrdinů. Nemůžu ho snad ani doporučit, obzvláště pokud jednoho z představitelů hlavních postav nemuisíte.
Rudé kůže (2002)
Fakt dost dobrý. Jen je trochu depresivní jak ti "nejspravedlivější na celém světě" (znám několik američanů osobně a je to v ních) dokázali dohnat původní obyvatele do bahna bytí.
Život pod vodou (2004)
Asi jsem to nepochopil. Uvědomuji si, že jde o nadsázku až parodii, ale v důsledku jsem z toho celkem rozpačitý. Ne že bych se nebavil, ale ne tak jak asi zamýšleli tvůrci!
Sin City - město hříchu (2005)
Hodně temné a brutální. Nicméně právě to jsem očekával a moje očekávání jsou naprosto splněna. Asi nejlepší komiksová adaptace co jsem kdy viděl.
Šaman (1992)
Přes romantickou notu a ekologický podtext velmi povedený film.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Nejsem skalním příznivcem této série, ale i tak je tento film pro mne skvělým zkloubením původních a nových, pro mě ne zcela povedených epizod!!!
V dobré společnosti (2004)
Velmi příjemně civilní, bez klišovitého vyústění. Velmi zajímavé!