Recenze (1 243)
Dům u dálnice (2008)
Zvláštní film, rodinka žijící poklidným životem na rozestavěné dálnici, ale po jejím zprovoznění začne psycho. Nějak jsem nechápala fixaci matky na dům, který je několik metrů od rušné dálnice a když jde doslova o život dětem.
13. komnata - 13. komnata Kateřiny Cajthamlové (2022) (epizoda)
Obyčejně neobyčejný příběh inteligentní dámy.
Srdce na dlani (2022)
Tak jsem si připadala, že někdo chtěl zkřížit Kameňák s filmy s Tomášem Holým, no a na tom mi něco vadilo. Pobavil divně mluvící malej kluk, i Polívka a Balcerová. "Táta měl v posteli Králíka..."
Velký červený pes Clifford (2021)
Celkem klišoidní příběh, ale s příjemnou mladou slečnou ze Santy, přechytřelým asiatem a velkým černý psem. Celkem fajn pro malé školačky, které mají rády pejsky, dospělí to přežijou, ale jednou to stačí.
Slunečná (2020) (seriál)
Úplná kravina, tentokrát ze statku. Na začátku jsem si musela zvyknout, ale některé primácké seriály můžu:)
Stáří není pro sraby (2022)
Ono to není zábavné, ani smutné. Sobota pobavil, Fittipaldi ještě žije, urna tour jede. Ale klobouk dolů, sehnat za covidu tolik starších herců a zrealizovat toto asi nebylo úplně jednoduché.
Protivný sprostý matky (2022) (pořad)
Veřejnoprávní ženy, trochu divné, ale aspoň ne zcela dokonalé.
Zásek (2021)
Paříž, jeden dům, jeho obyvatelé a každého odlišný přístup k pandemii. Majitel domu, zpěvačka, trenér, doktor vyvíjející vakcínu, provozovatelka zavřené restaurace, domovník, záhadná obyvatelka, nákazou posedlý hypochondr...a povedené dětské role. Ukazuje to, jak někteří blbli, blbnou a budou blbnout dál i když tohle všechno skončí.
Třídní schůzka (2021) (seriál)
Prvních pět dílů mě opravdu rozesmálo, pokud by pátým dílem inteligentně skončilo tak dávám 5*. Postava paní učitelky s manželem, online v kuchyni u ledničky plné chlastu a učitelka přivázaná k židli aby online zas nevypla. Rodiče různých profesí - kadeřnice, herec, zdravotní sestra, taxikář, hostinský, ezožena i zmatená babička a k tomu lockdown...
Frankie a Johnny (1991)
Taková uvěřitelná romantika, nešťastná servírka a mega trpělivý propuštěný trestanec.