Recenze (1 243)
Bod obnovy (2023)
4* za český film, ale upřímně hodně mi to připomnělo seriálovou tvorbu. Film v kině rychle utekl, ani chvilku jsem se nenudila.
Vědma (2023) (seriál)
Pokus o české fantasy. Dokoukala jsem. Předabovaní herci, proč?
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Kazmu nesleduji, ale tohle jsem chtěla vidět. První třetina fajn, další k tak k přežití a ke konci mě to vyloženě nebavilo. Zbytečně sprosté, místy trapné. Za mě dokonalý marketing, zážitek v kině nic moc a blbý pocit, že jsem se nechala nachytat:)
Lásky mezi kapkami deště (1979)
Žižkov, moje dětství. Menšík a jeho marný boj s Baťou a wc, pozorovatel Rudolf Hrušínský, Jan Hrušinský a jeho bratr Vaculík, jejich lásky, zahrada. Odlišnost obou bratrů a blížící se válka. Já hledám štěstím - E. Olmerová
Hitman: Agent 47 (2015)
Další soubor nelogičností, alespoň s krátkou stopáží. Zábava na vyčištění hlavy, viděla jsem včera a skoro nic si z toho nepamatuju:)
Vítr v kapse (1982)
Vaculík a Tofi tentokrát ve fabrice a s velkými plány, filmy asi ze života.
Láska z pasáže (1985)
Myč oken, vykradači bytů, sympatická Táňa Kulíšková, osmdesátky, ale já ty smutný filmy moc nemusím.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Stejné postavy, jiná doba, škoda, že nebyl i další díl, Brooklyn na Vinohradské:)
Hitman (2007)
Oddychovka, nenadchne, ale rychle uteče.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Zajímavý počin ČT, pobaví, zvláště když člověk ví jak to chodí v médiích.