Recenze (283)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Sick.
Velká nádhera (2013)
Se il nome è un presagio, è veramente di valore.
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Severská soda.
Noční běžec (2015)
Nová doba! Host vyhazuje vrchního!
Dort (2014)
Ah fuck. Jedna z mejch nejhorších guilty pleasures, filmy s Jennifer Aniston, dostála svého vrcholu. A myslim, že tohle bylo fakt hustý.
Kód Enigmy (2014)
Pomoc! Někdo mi do filmů sype kokain.
Comet (2014)
A co teprve až to nastříhají a pověsí na instagram!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Až bude Egerton jednou Bond, bude se říkát, nojó, to bylo jasný. A až z něj bude zapšklý dědek, co nikdy nehrál Bonda, bude se říkat, nojó, to bylo přece tak jasný! Taky Colin Firth byl boží. Nemám ho ráda ani trochu, ale byl boží. Samuel L. Jackson byl taky boží, ale ten málokdy není. Událost v kostele byla boží. Ale s tím se v chrámu Páně tak nějak počítá. Nejde mi to moc přes prsty, možná je mi to i trochu trapný, ale tohle byl fakt dobrej film.
Inherent Vice (2014)
Paul Thomas goes Wes. Mindfuck yeah Joanna Newsom! A Joaquin Phoenix. A Benicio del Toro. A Josh Brolin. A Owen Wilson v lacláčích. A Joaquin Phoenix. A Joanna Newsom. Kruh se uzavřel.
Slídil (2014)
Divná béčková produkce, zavádějící efektní generalizace a typizace a pár technických poznámek pod čarou, ale Gyllenhaal zabil. Zvláštěpak cením výraz a slovník.