Recenze (283)
Závod s časem (2013)
Taky pěkná blbost.
Prosincoví kluci (2007)
Nenávidím brak. Knihu bych okamžitě spálila.
Můj soused zabiják 2 (2004)
Už nevím, co bylo v jedničce, a doufám, že tohle taky rychle zapomenu.
Kouzelníci (2013)
Tak tohle bylo slabý i na kinokatalog Student Agency.
Zpátky do ringu (2013)
Kterej fanoušek Rockyho a Zuřivýho bejka se tomuhle nebude smát, nemá srdce. Robert de Niro jako vždycky totální klasik.
42 (2013)
Momenty, který jsou v USA (doufám) dojemný nebo silný, jsou v Evropě jenom... nějaký momenty.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Taxidermie (z řec.) odb. moderní způsob preparování živočichů.
The High Cost of Living (2010)
Za celou dobu se tam nestalo nic, o čem bych nevěděla, že se stane, což mě ve finále trochu mrzelo, protože se na to jinak koukalo dobře. Nemagický realismus.
NON-STOP (2014)
A kdo byl teda zahradník?
Robocop (2014)
Další zbytečnej remake. Prostě mě jenom zastřelte.