Gore

Gore

Miroslav Mareš

okres Česká Lípa
režisér, scénárista, spisovatel

9 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 7 13 18 24
    • 19.6.2019  14:38
    Foxtrot (2017)
    **

    Nic nudnějšího jsem dlouho neviděl a to mi pomalé filmy nevadí, ale tenhle nebyl pomalý, ten se rovnou zastavil a hodně dlouho stál. Navíc mě strašným způsobem iritovala postava otce, resp. i ten herec. Dívat se na něj bylo horší utrpení než jít na vasektomii.

    • 13.6.2019  10:22

    Kids meets American Psycho, až na to, že tenhle počin je vyprázděné a navoněné nic, které má do kultovosti obou filmů na míle daleko a ze začátku i dost nudí a konec je zas pro změnu přepálený. Námět je zajímavý, ale nezáživné zpracování a herecký ansámbl to dost sráží. Navíc velký fail je obsadit do jedné z hlavních ženských rolí ošklivého židovského chlapce, alespoň tak na mě představitelka Bex (Hari Nef) působila. Nemluvím ani o tom, že jednání všech postav je dost nelogické a proti normálnímu rozumu a do prázdna vyzní i to, že tři čtvrtě filmu je o nahotě, ale ukážou maximálně podprsenku!?!

    • 24.5.2019  19:03
    Halloween (2018)
    *

    ...a Zlatou malinu za scénář získává...aha on ji získal někdo jiný (také zaslouženě), nicméně má v novém Halloweenu silnou konkurenci, stupidnější scénář jsem dlouho neviděl a všechny postavy jednak byly tak nesympatické, že jsem si přál ať už je ten důchodce ve strouchnilé masce sejme, a navíc jednaly tak hloupě, nelogicky a debilně, až mi bylo za autory stydno, tím to celé zabili a snížili až na jednu ubohou hvězdičku. To snad i dvojka od Roba Zombieho byla lepší. Už nechte proboha Myerse spát a nesnažte se navázat tam, kde je nit již přetrhaná.

    • 5.5.2019  11:12
    Bumblebee (2018)
    **

    Mladším teenagerům za deštivé neděle odpoledne v televizi se to líbit bude. Škoda, že to je určené jen a pouze pro ně, starší si tam nenajdou nic, ani na tu Hailee se zde nedá koukat, o herectví všech ani nemluvě. Ale nejvíc mě tam iritovala ta její přehrávající matka.

    • 12.3.2019  19:40
    Close (2019)
    ***

    Posledních deset minut přehlédnu, jinak bych musel jít s hodnocením dolů. Jinak to je béčko, co neurazí, akční scény mají spád, pěkně se na to dívá a Noomi mám v oblibě. Takže za mě silnější průměr.

    • 4.3.2019  16:03
    Locked Up (2017)
    **

    Film hodně céčkovej, dialogy, příběh a herecké výkony přesně tak, jak jsme zvyklí od Asylum. Ale na druhou stranu ta ředitelka vápenky (hlavní hrdinka) se mi docela líbila i její full frontal, jen jsem nepochopil, že i po několika týdnech ve vězení měla buchtu stále hladce vyholenou :-)

    • 24.10.2018  11:24

    Snad jako jediný zde nebudu kritizovat formu, no a co, že to je natočené na mobil a má to jiný formát, to je to nejmenší, co mě na filmu trápilo. Horší to je s uchopením samotného příběhu, nelogičností, jednáním některých postav, včetně té hlavní a celkové vleklostí příběhu, který poměrně krátkou stopáž dost natahuje a často se dostavuje nuda i v místech, kde by ji nikdo nečekal. Navíc jindy výtečná Juno Temple se zde plácala na jednom místě a neměla vůbec co hrát, za to má Soderbergh velké mínus.

    • 17.10.2018  08:57

    Pokud se u komedie ani jednou od srdce nezasměju a celou stopáž se za hlavní postavu cítím trapně, tak je něco v nepořádku. Navíc Amy Schumer má postavu jako většina dnešních žen v jejím věku, tak její počínání a šílením za ideálem krásy nebylo úplně na místě, více by se to dalo pochopit např. u postavy Vivian, kterou hraje Aidy Bryant.

    • 7.9.2018  17:14
    Až na dno (2017)
    ***

    Film od naprosté nudy zachraňuje ústřední duo, na které je radost koukat. Není to sice tak nudné jako předešlý počin Wenderse, a ačkoliv se to snaží přespříliš filozofovat, stále je to snesitelné. Ovšem typ filmu, který už vidět nikdy nechci, a to ani přesto, že zde hraje má oblíbenkyně Vikander a je kouzelná.

    • 18.8.2018  21:51

    Třetí díl je překvapivě ze všech nejlepší, ale to neznamená, že je to bůhvíjaké dílo, dialogy jsou stejně tupé jak v rakouských telenovelách, romantika a thrillerová složka naivní a hloupá, herectví Dornana příšerné, ale zlepšila se Dakota a erotika, resp. nahota Dakoty, která má šmrnc a poprvé mohu říct, že žánr erotický se částečně na tento díl hodí.

    • 24.7.2018  08:54
    Mimo zákon (1986)
    ****

    Ze začátku než se hlavní hrdinové dostali do vězení to bylo brilantní, výtečné dialogy, které v dnešních nezávislých filmech již nenalezneme, ale pak ve vězení tomu začal docházet dech a šťáva, ale i tak vysoký nadprůměr.

    • 24.6.2018  10:37

    Chování a jednání postav už nebylo jen iritující jako ve dvojce, ale rovnou urážlivé. Ani vcelku zdařilé akční scény film nedokázali zachránit. Ještě že se na Salazar a Scodelario dá pěkně koukat.

    • 19.6.2018  17:43

    Neskutečná nuda, a to už podruhé u Guadagnina, přestávám se těšit na Suspiriu. Jediný Stuhlbarg opět nezklamal, jen díky němu jsem film dokoukal.

    • 31.3.2018  18:50
    Polina (2016)
    ***

    Začátek filmu v ruském prostředí a dřina při klasickém baletu, byla až fascinující, ale po přesunu Poliny na evropský kontinent, jako by film ztratil duši a nabízí samé klišé.

    • 25.2.2018  11:20

    Někdy není návrat do 90. let špatný, a tenhle filmeček je koukatelnější než většina Emmerichovek, protože zde není tolik té přespříliš patosní vaty, která mě u Emmerichovek tolik nudila a vytáčela. A dokonce se mi to líbilo víc než tolik oslavovaný Armageddon s Willisem. Prostě film, u kterého člověk vypne, nemusí přemýšlet a občas si nostalgicky zavzpomíná, že takové filmy se už dnes moc nevidí. Navíc celý film šlape jak hodinky bez nudných nebo vyloženě debilních pasáží. Devlin při spolupráci s Emmerichem hodně odkoukal a navíc se poučil z jeho chyb, a na to, že režíjně debutoval, tak to zvládl skvěle, jak ukočírovat herce, tak se mu nerozpadly pod rukama ani náročné akce a triky, a za to si zaslouží pochvalu.

    • 25.1.2018  11:59
    Aiyyaa (2012)
    *

    Miluju Bollywood, miluju Rani Mukerji, ale tento "skvost" mě štval od první vteřiny. Příšerně přehrávající Rani, kdy tento její projev ještě zachraňoval její krásný kukuč, ale docela mimo byli její tanečky s odhaleným břichem, které za ty roky poněkud nakynulo. Ale nejhorší ze všeho byl scénář a celková režie, kdy ztřeštěnost příběhu byla zde přímo iritující, postavičky jak z jiného vesmíru a objekt její touhy byla tak nesympatická postava, navíc s nejhoršími možnými vlastnostmi, že by si o něj nikdo normální neopřel ani kolo. Film, na který chci, co nejdřív zapomenout, abych si nesprotivil Rani.

    • 21.1.2018  00:08
    Špína (2017)
    **

    Už jsem asi příliš starý na to poslouchat v každé druhé větě slova pojebaný kokot a do píče. Snaha o přílišnou drsnost naráží na neuvěřitelnost, a to do toho nepočítám úvodní znásilnění, které je úplně mimo mísu.

    • 17.1.2018  00:21
    Selský rozum (2017)
    odpad!

    Z filmařského hlediska dokument totálně selhává. A nebudu dávat hvězdy jen za téma, když vše ostatní selhává na plné čáře, zpracováním, postupy, bulvárností, ale i to téma je podané nezáživným způsobem. Navíc nemám rád všeobecně jednostranné dokumenty.

    • 10.11.2017  21:08
    Mom (2017)
    **

    Tahle Máma mě hodně zklamala. Možná nejméně hvězdiček, co jsem dal indickému filmu. Místy, hlavně ten závěr, mi připadal jakoby vypadnul z béčkového amerického akčňáku, natáčenému v Bulharsku. Matka i dcera příšerně přehrávaly, a to i na indické poměry. Ty jejich emocionální výjevy byly hodně za čarou. Jedinou zajímavou postavou byl soukromé očko DK, a až v titulkách jsem si přečetl, že ho hrál můj oblíbenec Nawazuddin Siddiqui. Zde byl namaskován k nepoznání.

    • 20.9.2017  16:00

    Mám rád životopisné hudby a nesnáším rap. To na úvod. Proto hudební složka se mi nelíbila, ale vzhledem k tomu, že film je o rapujícím zpěvákovi, tak je nezbytná a musím ji akceptovat. Film sice nedosahuje kvalit jako např. Straight Outta Compton, který mě filmařsky bavil mnohem více, ale na druhou stranu průser to taky není. Je skvěle obsazený, hlavně ústřední postava 2Paca je stejná jako originál (z dob MTV, kdy to ještě byla hudební stanice, si pravého 2Paca pamatuju), ale i menší role jsou dobře obsazené. Příběh se místy vleče, ale pár silných momentů obsahuje. Prospělo by mu menší zkrácení, hlavně v těch nudnějších pasážích a i songy bych pokrátil. Adekvátní hodnocení je mezi 3 a 4 *, ale kvůli pár drobnostem (jako že z 2Paca nedělali žádného svatouška, ale pořádného přitroublého MTF) se přikloním k příznivějšímu hodnocení.

    • 8.9.2017  09:17

    Tak tenhle díl byl nejhorší ze všech, připadalo mi, že více jak polovina stopáže byla jen o opravování aut, to si můžu zajít do jakékoliv dílny a ne na film o cestování, kde z cestování, přírody, dobrodružství, poznatků bylo opravdu mininimum.

    • 30.8.2017  09:39
    Song to Song (2017)
    **

    Terrence Malicka jsem již vzdal, ale zde jsem se nechal nalákat na plejádu fakt velmi zajímavých herců, kdy jsem si řekl, s takovými hvězdami to nemůže zmrvit ani Malick, ale opět jsem se zmílil a opět herci neměli, co hrát, jen sebou bezmocně zmítali od záběru k záběru, plných vnitřních monologů a prázdných záběrů. Celý film byl opět velmi prázdný a povrchní, a víceméně stejný jako všechny poslední Malickovy filmy. Jediné pozitivum zde byl soundtrack.

    • 12.8.2017  16:42
    Roura (2013)
    odpad!

    Pokud u filmu i na šestý pokus usnu během několika málo minut, a to i přes den, tak je něco špatně. Sice dokoukáno, ale po týdnu na několikátý pokus, a s velkým sebezapřením a jediné, co si z filmu pamatuju je záběr na ruskýho týpka, co se dloube v nose, a pak neví, co s holubem.

    • 31.7.2017  05:00

    Na šmoulech jsem vyrůstal a v mé době to byl obrovský fenomén, dokonce jsem měl na základce i teplákovou soupravu s těmahle modrejma potvůrkama, a s tímhle filmem jsem se na chvíli vrátil do mého dětství a dost se mi líbilo, že to kouzlo to mělo i po letech, a i když pár moderních mrknutí to mělo, tak si to udrželo tu staromilskou atmošku a totálně to nezmodernizovali.

    • 22.7.2017  08:16

    Horor to byl zejména pro diváka, sledovat značnou část filmu jak si Kristen píše smsky, ale dvě scény film trošilinku zvedli, jinak prázdné nic s párem padajících skleniček.

    • 25.5.2017  08:22

    Jedna z nejlepších komedií vůbec. Jednička ani trojka se ji nevyrovná, což je škoda. Zde je kadence vtipů a bizarností kulometného rázu, kdy si člověk ani nestačí vydechnout. Ano, je to hodně ulítlé, hodně vulgární a hodně nesmyslné, ale je to podané takovou lehkostí a vtipností, že zde to vůbec nevadí, ba naopak. Jedna z mála komedií, která se neomrzí ani po několika opakování. Po letech jsem se na ní podíval znovu (již po několikáté) a neztratila nic ze své vtipnosti, a bavil jsem se jako bych to viděl poprvé. Nejvíc mě tam baví ta vystříbená jazyková ekvilibristika, která nemá obdoby a musím vyzdvihnout i velmi povedený dabing.

    • 22.5.2017  21:21

    Stejná nuda jako při prvním filmu. Romantika nefunguje, sexuální scény jsou snad ještě více asexuální než v jedničce, a to jsem myslel, že už to nejde, dialogy jsou strašně prázdné a nic neříkající, chování ústředních postav je opět plné kontrastů, kdy si stále protiřečí, než co řekli před několika minutama, a stejné to je s jejich chováním. Jediné pozitivum je, že Dakota Johnson si po jedničce zahrála v pár filmech, ve kterých trošku vybrousila své herectví, a zde aspoň jako jediná dokáže alespoň v pár momentech něco snesitelného zahrát.

    • 22.5.2017  11:32

    Hodně divný dokument, který se víceméně skládá ze sestříhání scén z filmů Vulcano s Annou Magnani a Stromboli s Ingrid Bergman, s pár dobovými záběry, kdy ta koláž byla hodně divná a celé to bylo takové nešťastné. Kdyby nechali tradiční mluvící hlavy, asi by to dopadlo mnohem lépe.

    • 21.5.2017  20:51
    Home (2009)
    *****

    Pod tímto filmem jsou dva dokumenty: 1) Home, který měl kino premiéru 5.6.2009 a u nás je známý s dabingem Zdenka Svěráka 2) Home, histoire d'un Voyage, který měl TV premiéru 22.11.2009, u nás známý s dabingem Alfreda Strejčka. Zatímco první dokument má nudný a téměř iritující komentář Svěráka a má ač úchvatné záběry, ale poskládané dle témat, kdy však působí jakoby bez ladu a skladu, a je to taková eko-agitka, kterou bych hodnotil maximálně 4* a to za pouhé záběry. Druhý dokument je novým sestřihem z 500 hodin natočeného materiálu, kdy je poskládán jako cestopis po celé planetě, s úžasným komentářem Strejčka, kdy tento cestopis je jedním slovem fenomenální, doslova diváka strhne, dozví se i dost zajímavého a je mnohem lepší než původní Home. A stačí jiný střih a poskládání. Teď jak hodnotit zde, když v jednom jsou dva kvalitativně odlišné filmy. Budu hodnotit tu druhou verzi, protože ta si jednoduše, těch 5 hvězd zaslouží a rozhodně ji doporučuju více než tu s komentářem Svěráka, která leckoho může místami nudit.

    • 19.5.2017  09:50
    Raees (2017)
    ****

    Zde jsem váhal mezi 3 a 4*, ale vzhledem k tomu, že to bylo minimálně o třídu lepší než Pod rouškou noci, které zpracovává podobné téma a pomalu to vypadá jako jeho remake, i když není a Shahrukh Khan hraje mnohem lépe než Ben Affleck, i když sice tady je jeho herecký výkon dost upozaděn a jeho jiným majstrštykům se nevyrovná. Ale obrovským překvapením je Nawazuddin Siddiqui, ze kterého se pomalu, ale jistě stává král důležitých vedlejších rolí a hned po Te3n předvádí jeden z jeho nejsoustředěnějších výkonů. Strážci zákonů mu prostě sednou lépe než třeba psychouši jako v Psycho Raman. Jedním z kladů Bollywoodu je obsazení krásné talentované ženy, zde však měli tvůrci špatnou volbu a Pákistánka Mahira Khan, mě moc nepřesvědčila, zato soundtrack je velmi povedený. Když sečtu klady a zápory, tak mi nakonec vychází lepší hodnocení, i přesto že Rahul Dholakia není tím správným tvůrcem pro vytvoření emocí jako např. Karan Johar, a zde trochu drhnou, ale u gangsterky to tolik nevadí.

<< předchozí 1 2 3 4 7 13 18 24
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace