Poslední recenze (141)
Kačeří příběhy (2017) (seriál)
Ve svých 33 letech jsem si každé nedělní ráno udělal kávu, dal si něco dobrého a pustil jeden díl nových kačeřích příběhů - absolutně nejlepší část týdne.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nuda. Čekal jsem to horší a je to lepší než křišťálová lebka, ale i tak je to bída. V prostředku filmu jsem klimbal (v kině...). Nejen, že film opakuje ty neustálá klišé, ale on opakuje i sám sebe v rámci jednoho filmu - každých cca 20 minut vidíte to samé jen v jiném prostředí. Až závěr je trochu svěží a zajímavý, nicméně hned je to zase zabitý. Celkově je to jen dojení "značky" bez špetky nápadu nebo zápalu. Technicky je to ovšem dobré, to jo
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Možná pomalejší rozjezd (dej tomu dva, tři díly), ale prostě super... na YT mi začali vyskakovat klipy, stále se u nich chlámu a tak to musím zase zkouknout