Recenze (221)
Dvojčata (2015) (seriál)
Hrozne trapne.
Bitva playbacků (2015) (pořad)
Chrissy Teigen, uplne zabija dobry pocit z celej show. kvoli nej o hviezdu menej.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Film moze byt neviem ako nadupany akciou, dych berucim vizualom, ale ked dejovo je uplne prazdny... tak nemozem dat viac ako na za 3 hviezdy
Minority Report (2015) (seriál)
Pri pokracovani/remakovani/nadvazovani sa tvorca nikdy nevyhne porovnavaniu. Pilot, aj ked vizual je vyborny, dejom a hercami zaostava za filmovou predlohou. Serialu dam sancu, ale zatial je to len trosicku lepsi priemer
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Ocakaval som nieco ovela slabsie, po dlhej dobe pilot serialu, ktory zaujal a priratejte k tomu sympaticku hlavnu hrdinku a mate lahko nadpriemerny kriminalny serial. Uz len dufam, ze to nebude na styl CSI, jedna epizoda - jeden vyrieseny zlocin.
Ladíme 2 (2015)
Feel good film s vybornym soundtrackom a s Pentatonix! Moj guilty pleasure!
Insidious 3: Počátek (2015)
Ovela, ovela slabsie ako predchadzajuce diely.
2 $ocky (2011) (seriál)
Miestami to moze pripominat Kamenak vdaka mnozstvu viac menej prepisanych vtipov do urazlivych dialogov medzi extremne stereotypnymi postavickami. Ale mna to tak strasne bavi! No az na Jennifer Coolidge a jej afekt a na to, ze robia z vychodnej Europy strednu Aziu.
Poslové (2015) (seriál)
I have a gift of understanding. TO SI SNAD ROBIS SRANDU :D
Loft (2014)
Priserny casting, priserny. Wentworth Miller nemohol hrat Lukea...