Recenze (351)
Hádanky kostí: Revoluce pohlaví (2020) (TV film)
Ideologický blábol občas proložený hodícími se a "vhodně" interpretovanými fakty.
Wonder Woman 1984 (2020)
Aniž by to byl od tvůrců záměr, tak se jim "podařilo" vyrobit hodně špatnou parodii.
Povstání černých faraonů (2018) (TV film)
Většinu "dokumentu" zaberou kecy o imperialismu a rasismu.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Asi jsem měl velké očekávání, ale tohle je klasické horší béčko. O co víc efektů, o to blbější. Ani jsem se nedodíval.
Star Trek: Horizon (2016)
Plně souhlasím s MartinezZ
Vetřelci dávnověku: Nezvratné důkazy (2016) (seriál)
Tohle myslíte vážně?? Děsí mě, že mě základní výuka znamená cokoliv, hlavně ne fakta a vědomosti.
DCU: Liga spravedlivých: Trůn Atlantidy (2015)
Běžný, průměrný akční animák s minimem emocí.
Chappie (2015)
Tak tohle je pecka. Film plný akce a do toho infantilní bojový robot se svýma hláškama. Spoiler-Zpřeláme hlavnímu padouchovi všechny kosti v tělě a pak řekne : " Už ti odpouštím, zlý pane. " Navíc trikové anime scény vypadají naprosto přirozeně.
Jeden den v Osvětimi (2015) (TV film)
Zajímavý dokument pro někoho, kdo o Osvětimi moc neví. Bylo to tragické, ale osud paní Hartové-Moxonové je prakticky stejný jako osud všech ostatních vězňů v Osvětimi. Proto mi to nic nového nedalo. A neberte to, prosím, jako cynismus. Jenom už jsem o tom pár knížek přečetl a viděl pár dokumentů.
Lovci zážitků (2015) (pořad)
Raději reklamu než tohle.