Recenze (169)
Ach, ta láska nebeská... (2020) (TV film)
Jednoznačně neštěstí.
Bloodshot (2020)
Super efekty, film má náboj bez zbytečných keců. Slabší v ději jinak jsem se bavil.
Bourák (2020)
Průměrná komedie kterou kazí herecký výkon pana J. Macháčka. Naopak pan I. Trojan byl perfektní.
Chlap na střídačku (2020)
Asi tak, kdyby to byl náš nápad, prostě nebylo to obšlehnutý hodnotil bych lépe. Jinak musím uznat, že jsem se docela pobavil. Pan Langmaier to dal na jedničku překvapila i paní Žáčková. A řekl bych, že to mělo i dynamiku. Prostě odpočinkový film u kterého není třeba mnoho přemýšlet a polemizovat. A v dnešní době plné násilí, koronáčů atd. je to pohodový film, který si nehraje na nějaké poučování co se může a nemůže a nikomu nic nevnucuje.
Noví mutanti (2020)
Pubertální film.
Příliš osobní známost (2020)
Komedie? Kde? A v novém českém filmu? Humor a akce už dávno v naší kinematografie prostě není. Jsou jen světlé okamžiky a ty lze hledat pouze hodně silnou lupou. Škoda Paní Balzerová má na mnohem víc.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Docela příjemný oddech a tom to je.
Šarlatán (2020)
Hodně komorné a v ponuré atmosféře. Mám raději pana Trojana v odlehčenějších postavách. Trochu zklamání.
Vysoká hra (2020) (TV film)
No zatím spíše hodně rozpaků. Nevím proč ale rozhodně mě v tom nesedí Krajčo a Jastraban působí hodně nepřirozeně . Naopak to sedí Fingerovi. Ale jinak to na mě nezapůsobilo. Nemá to tah na branku. Tak jsem protrpěl i tu druhou část a nemohu jinak. Ztráta času kdybych se díval na prima zoom nebo na dvojku na western udělal bych líp.
Ztracené dívky (2020)
Velmi slabé chvílemi až protivné. Bez napětí bez akce. Ztráta času.