Recenze (32)
Žralokonádo (2013) (TV film)
Boha, to je sračka!!!!
Operace Dunaj (2009)
Dávam jednu * a to jen za ručníky.)
Breakout (2007)
LUXUS MÁME TU POŘÁDNEJ FILM PRO POŘÁDNÝ RAPERY !!!!!!!! JE MI LÍTO TĚCH UBOŽÁKŮ CO VO TOM VÍ HOVNO A PROTO DÁVAJ ODPAD ALE TAKOVEJ JE ŽIVOT:)
Půlnoční vlak (2008)
LUXUS!!!!!!!!
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Nanuk ze zmrlý krvavý vložky!!!!! Mami kdybys hrala v německym fekal pornu řekla bys mi to?? ANO JISTĚ!!!!
Evilenko (2004)
Výborný herecký vákon Malcolma McDowella je zaručený, film je také dost dobrý, moc dobře je vykreslena kuministická doba.
Vyšperkuj mi káru (2004) (pořad)
Xzibit a jeho mechanici opravdu umí dělat zázraky,MTV se asi dost prohne když to vše financuje.Občas dělají kraviny kdo by chtěl lustr v autě atd...
Rottweiler (2004)
Moc jsem se na ten film těšil, asi po deseti minutách je vidět rottweiler a je po filmu nic horšího jsem neviděl místo očí modrý diody atd... Španělé neumí dělat horory.
Krvavá hostina (2005)
Vcelku podařená komedie ale jako horor to za moc nestáto:( Nezjistíte odkud ste ty zmrdi (příšery) vzaly atd...... Je to hodně chaoticky ale ujde to.Prostě dobry béčko.
Smrt přichází v bílém (2003)
Výborně skloubený horor a komedie!!!!!