Recenze (362)
Deadpool 2 (2018)
I na potřetí je to dokonalé.
The Punisher (2017) (seriál)
1. série byla super - 100%. Takovej svěží vítr do Marvel's plachet. Zápletka druhé série mě dost nebere - max 50%.
Venom (2018)
Velké plus za to, že jsem Tomovi rozuměla i bez titulků. Ne jako v Revenantovi. :)
Úniková hra (2019)
Osciluju mezi 2 a 3. Nebylo to zas tak špatné. Postavy vcelku ok. Hlavně kvituju prostor, který dostala Deborah.
Na střeše (2019)
České Gran Torino. Mádl umí točit komorní filmy.
Stalo se (2008)
A to byla parodie?
Robin Hood (2018)
Bylo to fakt špatné. Nechoďte na to.
Protivný sprostý holky (2004)
Jsem rozpolcená - původně jsem chtěla dát 3, ale pak jsem si přečetla, že scénář napsala Tina Fey. Takže tolik k mé objektivitě.
Terminál (2004)
Milé. Závěrečné titulky byly cool.
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Nedokážu jít s hodnocením výše, protože mi celý seriál přijde absurdní. Neuvěřitelný. Přitom dystopii a scífka mám obecně moc ráda. Nevím, proč to na mě nefunguje. Výraz Elisabeth Moss mi leze na nervy, což tomu taky nepřidává. Tak si aspoň užívám Alexis a Yvonne. 1.série - laciné a nepřesvědčivé. :-/ 2. série - Ehm. 3. série, bože to je kokotina.