Poslední recenze (52)
Hrozba smrti (2024)
Jednou za čas vidím něco obdobně lobotomistického a nekriticky se u toho bavím jak malý kluk vším, co se tam děje. Doteď moc nevím proč je tenhle film jaký je, ale po jeho shlédnutí bych si to od Douga nechal milerád vysvětlit - protože v tom vidím nějakou zvláštní lásku k debilitě a overexpresionismu. Do 5 hvězd tomu chyběl jen Nicolas Cage.
Železní bratři (2023)
Ten příběh je fascinující sám o sobě a herci i herečky ho zvládají odvyprávět bravurně. Co to ale strhává dolů je režie a střih. Nejlíp to napsal sám život a já necítím, jakoby mi rejža tuhle tragickou rodinu předal tak, jak si zasloužila. Ale i tak mě bavila a hlavně trápila. Solidní počin a Jeremy Allena White chci vidět už od Shameless víc. Jsem rád, že ho Medvěd vrátil do hry.
Jídlo dělá člověka: Experiment s dvojčaty (2024) (seriál)
Bacha, není to experiment, natož vědecky nezávislý. Od samotného začátku tvůrci vědí, kam chtějí s výsledky dojít - veganská strava je boží, nejezme maso a zachraňme společně planetu. Mohl to někdo udělat subtilně a dobře? Bezesporu ano. Nicméně tady se divákovi cpe tempeh naběračkou násilím do úst, dokud fermentovaná sója nevylejzá ušima. Nepamatuji se, kdy by se mi chtělo z pořadu o jídle zvracet, ale u čehokoliv takto okatě propagandistického bohužel návaly mám. Tak alespoň v něčem je to unikátní. Jinak ničím výrazně zajímavé.