Recenze (1 038)
Nevina (2021) (seriál)
Mě to rozhodně nebavilo, jak bych čekal a obsazení mi nesedělo. Nejlepší seriálovou adaptací Cobena tak pro mě jednoznačně zůstává The Stranger, protože ani Safe s Hallem není nic extra. Francouzské Gone for Good vypadá zatím dost zajímavě a jinak (až na tradičně překombinovaný příběh 'všechno je jinak, než se zdá', což je u Cobena standard).
Anatomie pádu (2023)
Brilantní.
Těla (2023) (seriál)
Naprostá spokojenost, pro mě v podstatě dokonalé.
Dvě slova jako klíč (2023)
Opravdu nerad, ohromně nerad dávám tak málo, ale jako film to naprosto nefunguje až obdivuhodným způsobem, což je ohromná škoda, s ohledem na krásné záběry. Jako barakoidní, duchovní bedekr světem života a umírání potěší, ač je jen zručnou nápodobou viděného, ale jako hraný film, bohužel, nefunkční.
Základní instinkt (1992)
Je to přesně, jak píše @balu...
Vražda Murdaughových: Skandál na jihu (2023) (seriál)
Celkem velmi atraktivni a alarmujici kauza, bohuzel zpracovana velmi otravne a zdlouhave, zabalena do klisoidnich, patosnich deklamaci mluvicich hlav a hlavne - bez jakychkoliv vyreseni a rozreseni. Hodne zabity dokument.
Otrava (2023)
Mě to bavilo skoro nejvíc, až na tu nanicovatou pointu, která to ponížila.
Jeanne du Barry - Králova milenka (2023)
Bavilo.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Velmi příjemný, klasicky andersonovský kraťas, fungující na skromné stopáži v doslova závodním tempu ještě lépe než celovečerák.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Je to vyloženě béčko v áčkovém kabátku. Brownova předloha je laciná slátanina a stejně tak Howardův film rutinní rádoby thriller, který drží jen Zimmermanův soundtrack. Ale, lhal bych, že mě to nebavilo! Hanks v netypické roli, která mu podle mě ne úplně sedne a ještě méně účes, v nezvyklé kombinaci s Amélií a Gandalfem, který si záporáka vychutnal s grácií a asi jediný měl co hrát. Ostatní jsou poněkud bezkrevní, včetně Rena. Na bezmyšlenkovitou pohodou na večer postačí...