Poslední recenze (6)
Zimní příběh (2014)
Už v úvode, ktorý znel, akoby niekto v alkoholickej potrundženosti vybral náhodné citáty z Coelha, som sa nepokojne zamrvila a pripravila sa na tornádo blbosti. Hneď ako však začnete film vnímať ako rozprávku, nie je to tragické. Sviežo vyzerajúca suchotinárka, kôň vypožičaný z Osamelého jazdca, Russell Crowe hrajúci démonické tiky a smutný spirituálny rytier Colin Farrell stúpajú k hviezdam/padajú z mostov v paródii na Fontánu. Spodobenie Lucifera vyvolalo nedôverčivý smiech. Doporučujem k premietaniu v kine nahuliť sa.
Ospalá díra (2013) (seriál)
Kombo Buffy, Supernatural a Grimma. Prvé dva diely papierová blbina, ale Ichabodove milé anachronické komentáre celkom bavia, pokiaľ máte za sebou zdrcujúci deň v robote. Chválim sandmanovskú trojku, ale pri siedmom diele som sa začala silno nudiť a tam zrejme aj na istú dobu skončím, lebo ma nezaujíma, čo bude ďalej. Plusom seriálu sú pseudohistorické flashbacky a nenáročný humor. Záporom je oči-pretáčajúce mixovanie okultných, náboženských a mystických prvkov a predvídateľnosť. Milé a pozerateľné, ak máte radi ľahké príbehy o záchrane sveta.
Hannibal (2013) (seriál)
Nečakane absolútne uspokojujúce. Snová atmosféra a výborné obsadenie a dialógy vyvažujú hnus, ktorý by som inak asi nestrávila. Nikdy by som nepovedala, že niečo takéto sa stane mojím "feel-good" seriálom. Alebo že pri každej epizóde budem musieť jesť. Je to prehnané a neuveriteľné a nevhodné množstvo pasáží ma rozosmialo. Napriek tomu alebo práve preto - top.