Recenze (1 534)
Ozark - Season 3 (2020) (série)
Strašně mě začala srát postava manželky v podání Laury Linneyové. Ale strašně. Její motivace k bezohlednému chování postrádají sebemenší smysl. Tak s tím koukejte něco dělat, bo čtvrtou sezónu s tak blbě napsanou píčou na krku to už Marty neutáhne.
Příběh Beastie Boys (2020)
The BEST boy band ever! Díky, kluci. ❤️
Žaluji! (2019)
Zcela nepolíben zobrazovanými dějinnými událostmi jsem si tuhle kníratou dobovou parádu užil jako už dlouho nic. Co tam máš dál, Romane?
Sweet Tooth: Chlapec s parožím (2021) (seriál)
Bolí mě to, ani netušíte jak. Dejte si raději tu obrázkovou předlohu.
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Ty vole, to je mrda jak víno! Minisérie roku.
Vražedné území (1983)
Richard Stark - Slayground (1971) Tohle byla hodně slabá parkerovina a může za to obzvlášť Peter Coyote v ústřední roli. To byl od castingu hodně slušný přestřel, takové poleno. Britům ty krimi thrillery zoufale nejdou. Škoda, no.
Gomora (2014) (seriál)
Dali jsme si to letos komplet, po kouscích, střídmě, aby se nám to příliš nezajedlo. A dobrý to bylo. První tři série jsou taková mafiánská soap opera říznutá bromancí dvou hitmanů a v té čtvrté se konečně rozjedou drtící kola intrik, korupce a systematického vraždění naplno. Finální záběr s pohledem Gennara upřeným do kamery byl už jen hřejivou třešinkou na dobře odvedené práci italských borců od filmového fochu.
Teď se nedívej (1973)
Temná zákoutí Benátek v hlavní roli. Donald Sutherland spíše směšný, film zdánlivě nekonečný. Nezestárlo to zrovna důstojně.
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
Naprosto odzbrojující intro k patnácté instanci FF, které jen tak mimochodem strká celou videohru do kapsy.
Kdo mi jde po krku (2021)
Tak už i Taylor Sheridan si střihnul loženou sračku. Mě z toho snad jebne. Proč?!