Recenze (1 534)
The Whispers (2015) (seriál)
Po sedmi epizodách s touhle mysterióźní slátaninou definitvně končím. Měl jsem za to, že Spielberg má na mnohem víc než na produkci převařované vody. Ještěže tady máme ty Pozůstalé.
Babadook (2014)
Až nás se ženou jednou trefí šlak, tak to nebude proto, že nám ve skříni straší bubák.
Hacker (2015)
Michael Mann si tentokrát vybral slabou chvilku, čehož už určitě náležitě lituje a my budeme dělat, že jsme to jako neviděli a co nejdříve na to zapomeneme. Ale na toho Hemswortha si pro příště dám bacha.
Americký sniper (2014)
Mnoho lidí tento snímek vnímá jako jakousi propagandu nebo glorifikaci sociopatie. Eastwood Amerického snipera však natočil zcela bez citového zaujetí, zdržel se zbytečných komentářů a nechal na divákovi, ať si to přebere po svém. Že si to spousta Amíků vyložila jako náborový leták do armády je jejich problém. Ten film není žádný zázrak, režisér už má své vrcholy za sebou, ale za bohapustou agitku bych jej neoznačoval. Pokud se tam něco glorifikuje, tak potom jedině přesná muška hlavního hrdiny. Film v prvé řadě mapuje podivný osud jednoho válečného veterána, bez příkras a slavnostních fanfár. Pokud měl posloužit jako pocta reálnému předobrazu, pak svůj úkol splnil na výbornou.
Rohy (2013)
Neotřelá fantasy satira s obstojnou detektivní zápletkou a notně vyčpělým závěrem.
Ant-Man (2015)
Tak trochu jsem čekal těžkopádnou infantilní srágoru, ale nakonec se z toho vyklubala docela příjemná oddechovka se slušnou akcí a občasnými výkyvy do nekřečovitého humoru. A to se cení, obzvlášť u filmu, ve kterém zmenšený dospělý člověk s vážnou tváří osedlává mravence. Bod k dobru příčítám za rychlopalnou vyřídilku Michaela Peñy, ta byla echt šmakózní.
Kouzlo měsíčního svitu (2014)
Tentokrát jsem to Allenovi zase sežral i s navijákem. Nenáročná jednohubka plná pohádkových scenérií a šik kostýmků, které s přehledem vévodí Colin Firth a svižné dialogy. Závěrečná "žádost o ruku" se tímto zapisuje do zlatého fondu nejromantičtějších vyznání lásky. Přesně kvůli těmhle břitkým humorům nedám na Allena dopustit ani na jeho stará kolena.
Rande na dvě noci (2014)
Lehce neotřelá a nečekaně šmakulózní romanťárna s více než sympatickým duem, navíc v doprovodu uchu lahodící hudby. Teller je již zárukou kvalitní podívané a na Tiptonovou se taky dobře kouká, takže plus. Okoštujte, byla by škoda, kdyby tenhle povedený režijní debut zapadl.
Mimoni (2015)
Je to žluté a místy je to docela zábavné. Dětem to neuškodí a dospělé to nezabije. Co je to? Celovečerák s mimoněma aneb ryze ždímací prequel k povedenému padouchovi. Děti pukaly ve švech, pro nás odrostlejší je ovšem podstatné, že tříminutový trailer na novou pixarovku celou tuhle banánovou taškařici strčil s přehledem do kapsy. Takže za měsíc nashle. [Jonáš v kině / 3]
Jurský svět (2015)
Jurský park v nekompromisní revizi pro novou generaci. Z tohohle bude trvalka.