Recenze (7)
Predátor: Kořist (2022)
Tak tohle mě hodně bavilo. Konečně zase po 35ti letech pořádný Predátor.
Grizzly: Pomsta šelmy (2007) (TV film)
Dávám jednu hvězdu a to medvědovi za herecký výkon.Jinak strašná blbost a ztráta času!
Dora a ztracené město (2019)
Pro děcka dobré dobrodrůžo.
V zajetí rychlosti (2005)
Krásný příběh se skvělým Anthony Hopkinsem.
Bony a klid 2 (2014)
Proč tohle vůbec někdo natáčel???
Odpadlík (1992) (seriál)
v době kdy v TV bylo kulové se na to občas dalo kouknout :)
Bohové musí být šílení (1980)
I po těch letech se u toho člověk dobře zasměje.