Recenze (9)
Hříšnice (2017) (seriál)
Tahle prvotřídní psychárna má všechno. Atmosféra postupně houstne, zvraty se objevují čím dál víc a nakonec to všechno hezky zapadne do sebe. Za trochu otravnou dějovou linku s detektivem a jeho protivnou manželku jsem chtěl dát o jednu hvězdu míň, ale poslední dva díly mi to nedovolí.
Sněhulák (2017)
Všechno špatně. Nejlepší by bylo režisérovi zakázat na Nesbova další díla byť jen pohlédnout, protože takový paskvil se jen těžko odpouští. Celkem by mě zajímalo, jestli se teď autor knihy neupíjí doma podobně jako Harry Hole, když vidí ten výsledek.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Ze začátku trošku pubertální a povrchní podívaná, která se s přibývajícími epizodami zvrhává v neskutečně temné vyprávění o dospívání v osamění. Syrové, bolestivé a zneklidňující.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Jednou bych si přál najít slova pro pocity, které ve mně tenhle snímek vyvolal.
Dívka ve vlaku (2016)
Ono se totiž ani z takhle prázdné knižní předlohy vymáčknout víc nedá. Zápletka je zase jasná dřív, než by být měla, a její lacinost snad musí vadit každému, kdo má trošku vkusu. Zachraňuje to jen Emily Blunt, jíž role alkoholičky až znepokojivě sedí, a pár povedených scén, které však vypadají, jako by byly vystřiženy z jiného filmu.
Miranda (2009) (seriál)
Někdy mám pocit, že mi Miranda jako jediná na tomhle světě rozumí.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Porovnání americké kouzelnické komunity s tou britskou je geniální nápad, který zde spolu s odkazy do čarodějnické historie funguje skvěle. Romantika konečně není trapná, jak tomu vždy v případě potterovských sérií bylo, a kouzelnické souboje přivádí diváka do chvil plných nostalgie. Eddie Redmayne jako kouzelník prošel a zbytku obsazení to taky pěkně klape. Za mě víc než obstojný návrat do dětství, který mohl dopadnout daleko, daleko hůř.
Sebevražedný oddíl (2016)
Barevný a přeplácaný kýč. Slibovaný humor se koná jednou za dvacet minut, zatímco se nepřehledná zápletka občas pochlubí scénami, které nedávají smysl. Jediným kladem je snad Harley Quinn, která však celý film bohužel neutáhne.
Zmizelá (2014)
Thrillerový skvost s pěkně hutnou atmosférou a psychologickým rozborem zvráceného manželství. Střídání dvou vypravěčských pohledů funguje, hudba mrazí a vizuál znepokojuje. Ten film má všechno a po samotném konci má nejeden divák chuť vytáhnout si mozek z hlavy. Alespoň na chvíli.