Recenze (1 041)
Seminář (2023)
Na netflix horror velmi slusne.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Paradny audiovizual utopeny v nudnom, nezaujimavom pribehu.. posledne 3 casti som uz len pretrpel nech to dopozeram cele...
Démon ve mně (2023)
Ale ze uplne obycajny priemerny ducharaky film, kde najstrasnejsi je zvuk, ked si to riadne vypeckujete.v demonovi som videl velky potencial a ocakaval som trhanie tiel niecim neviditelnym. Naopak vrazdy su uplne odflaknute. ba co viac , na zaciatku krmi demona v tégliku kuskom masa, a ked demon zabija, z nikoho si neukusne.uz asi nebol hladny..a ked sa nam ukaze v plnej gumenej kráse, tak rozdava len facky ako daka ženská. 35%
Bone Cold (2022)
Za malo penazi vela muziky! Akcny/drama/thriller/psychologicky/horror
The Baker (2023)
Nudne becko ktore absolutne nema co ponuknut.
Slotherhouse (2023)
odpad dat nemozem, pretoze som videl aj vacsie blbosti.napriklad macko puf... ale i tak to bola strasna blbost so statickymi zabermi na nepodarenu babiku lenochoda, vrazdami mimo zaber, a asi dvomi zabermi pri ktorych som sa usmial. keby to aspon bola strasna sranda, ale nic so spominanych zanrov sa nekonalo. 10%
Nikdo tě nezachrání (2023)
Ja som celkom nadseny. Chybu vidim len v slabom cgi, co zamrzelo, a v tom ze aspon prvych 20 minut strasenia to mohlo byt "strach z neznámeho" a nemuseli ich hned ukazat. Ako plus je jednoznacne zvukova stranka ktora je cez domace kino s riadnym subwoferom super!!! Taktiez ocenujem zakomponovany zaujimavy pribeh, a aj prevedenie filmu bez slov ktore to cele osviezilo. 70%
Natty Knocks (2023)
pozeratelna jednohubka s na horor fajn pribehom.
My Animal (2023)
Spalo sa pri tom dobre, hudba príjemná...
Ďáblova svatyně (2019) (seriál)
Velmi dobry serial, ktory udrzal moju pozornost po cely cas. Bohuzial je neuzavrety, a tak dufam ze bude coskoro druha seria...