Recenze (168)
Horton (2008)
Dobrý animák, který má v sobě i nějaký filosofický názor. Slon Horton je dokonalý nemyslím tím jeho tělo, ale jeho duši je dobrý až za roh a to se mě na tomto filmu líbí, že je to opravdový ,,klaďas,,. Dojem z filmu mě trochu zkazila závěrečná píseň, která byla podle mého názoru zbytečná a trošku to rušilo mé přemýšlení o tom jak jsme ve skutečnosti malincí. Ale aji tak slušných 60%
Hotel Rwanda (2004)
Na rozdíl od mnoha filmů o holocaustu, který rwandská genocida bohužel v lecčem připomíná, je Hotel Rwanda - jak už bylo naznačeno - vyprávěný z pohledu jednoho hrdiny který skutečně žil, stejně jako ostatní postavy filmu. a to mě tomto dostalo asi nejvíc ale svělí film je skvěle natočený možná až moc skvěle.
Hvězdný prach (2007)
Dobře natočená pohádka s pěknýmy efekty. Štěstí že hvězda není kus šutru ale krásná Claire Danes jinak by to nebylo ono !
Chalupáři (1975) (seriál)
Neuvěřitelná zábava, o kterou se starají nejlepší herci naší historie.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Indiane Jones je zpět, skvělé vizualní scény (výbuch atomové bomby se mě obzvláště líbil) a i skvělé herecké výkony Shia LaBeouf je opravdu výborný. Jediné zklamání v tomto filmu pro mě byl trošku závěr, tenhle film byl vždy lehce přehnaný a kousky co Indian dovedl byli neuvěřitelné, ale mimozemšťané to už do Indiana Jonese podle mě nepatří. Za to ta menší srážka, ale pořád se mě to moc líbilo 80%
Inga Lindström - Léto na ostrově (2005) (epizoda)
I když se někde na celé naší Planetě možná najde někdo komu se to líbí tak ja to určitě nejsem.
Invaze (2007)
Velmi pomalý rozjezd, který chvílemi i nudil. Dívat se na lidi, kteří jen čumí do blba a nechápou! Veděl jsem, že je to asi účel, protože jsou napadení virem...bla bla bla ale bylo to spíš jako by to byli herci neherci, ale s ubívajícím časem jsem začal hrdince (Nicole Kidman) fandit a doufat, že se z toho hroznýho města dostane, takže se to dalo. 50%
Iron Man (2008)
Hodně dobrý začátek a i celý průběh, ale závěrečná pasáž, kdy se objeví bastard s ještě větším oblekem a zase vyřvává: ,, já jsem mnohem silnější a modernější než jsi ty,, to už tu bylo tolikrát, že se Iron man zase propadl někam do průměrných výšin. To mě hodně zamrzelo 60%
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Na tenhle film jsem byl hodně zvědav, protože pro Megan Fox mám slabost, ale upřímně jsem byl zklamán. Děj mě nic neříkal a Simon Pegg na mě nepůsobil vůbec dobře.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Nestárnoucí fantasy komedie. Film, který snad hned tak neomrzí. Na svoji dobu a technickou vyspělost geniální triky. Skvělý humor a dobře promyšlené zápletky. Zaslouží si 80%