Recenze (66)
Neposkvrněná (2024)
Pár lakačiek bolo (ktoré ale boli predvídateľné), aj krvy ku koncu, ale úplne nezvládnutý scenár
Neviditelné zlo (2024)
"Akože" horor pre deti. Mix Poltergeista, Insidious a Alice v krajine zázrakov.
Kletba (2020)
Námet s Voodoo bol taký moc americký, niektoré scény až moc neuveriteľné, napätie asi tak počas 15 minút, oveľa lepšie to bolo spracované vo filme The Skeleton Key s Kate Hudson.
Hlasy mrtvých (2023)
Celkom fajn nápad, nič som o ňom dopredu nevedel, ani trailer, dosť prekvapil
Slotherhouse (2023)
Ani horor, ani komédia, ani paródia, len jedna veľká pi..vina.
Dům voskových figurín (2005)
1* za posledných 15 minút, inak zdĺhavá nuda.
Alfa samci (2022) (seriál)
Seriál ktorý odzrkadľuje súčasný štýl a formu života akú práve žijeme, so skvelými hercami, ktorých som si zamiloval hneď po prvej epizóde, dávno som sa tak nezasmial na neamerickom seriáli. Ďakujem Španielom za tento počin, dúfam že bude aj tretia séria.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Snažil som sa to pozrieť už 3x, prvé dva pokusy zlyhali (asi som bol ešte mladý), no na tretí som to dal, ale môj názor sa po dvadsiatich rokoch nezmenil, a ani môj vkus. Komédie milujem, hlavne tie z 90-tych rokov, ale toto je mimo môj vesmír. Áno, bol to divoký cigánsky kolotoč, z ktorého si jedine odnášam spomienku na Bubamaru a škaredé zlaté cigánske zuby.
Good Boy (2022)
1 * za nápad, s hororom to nemá nič spoločného.
Scooby-Doo (2002)
Na kreslenom seriály som vyrastal, ale toto je niečo otrasné, a to herecké obsadenie. Katastrófa!