Recenze (324)
Kouzelná romance (2007)
Dostanete přesně to, co čekáte.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Skvělá jízda. Tom možná není tak šílený, jako Mel, ale je to větší chlapák. Takže pěkně pokoukání.
Základ rodiny (2005)
Hvězdné obsazení, slzotvorný děj. Mohlo být lépe.
Chlap na roztrhání (2012)
Sluší mu to.
Pád Bílého domu (2013)
Viděla jsem, ale protože si nic nepamatuji, asi to nebyl žádný nehynoucí zážitek.
Králova přízeň (2008)
Třetí zhlédnutí a ráda přidám 4. hvězdičku.
Ďábel nosí Pradu (2006)
2* jen a pouze pro hlavní dvě ŽENY filmu. Díky.
Grandhotel Budapešť (2014)
Asi nejsem "umělecký typ" :(
Transformers: Zánik (2014)
Nestačila by hodina?
Avengers: Age of Ultron (2015)
Dostala jsem, co jsem očekávala.