Recenze (324)
Osada - Epizoda 11 (2021) (epizoda)
To jsou zase hlody!
Hra na oliheň - Kganbu (2021) (epizoda)
Tak tenhle díl byla síla!
Policajtka (2001)
Napodruhé přidávám další hvězdu, je to tak sladkobolne. A Caviezel sladký.
Osada - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Super lidové postavičky. Užívám si.
1. MISE - Hof a Hof (2021) (epizoda)
Mladí zatím nic moc výrazného, ale Hofbauer perlí. Za mě tedy zatím ok, druhý díl dám určitě.
Linka (2019) (seriál)
Napodruhé lepší.
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Napodruhé
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Příjemné překvapení
Princezna zakletá v čase (2020)
Začátek nic moc, druhá polovina mě opravdu zaujala. Podobnou pohádku si nevybavuji, takže dávám hvězdu navíc za originalitu.
Purpurový vrch (2015)
Na konci jsem se trochu dost nudila, ale předehra a dům - paráda.