Recenze (939)
Psí útulek (2010)
Vězeňské drama celkem dobře zpracovávané a těch 90 minut uběhne jak nic *****
Společnost mrtvých básníků (1989)
Pro mě nezapomenutelná klasika s nádherným koncem.
Jmenuji se Sam (2001)
Musíte o ní bojovat! Jo já bojoval, snažil jsem se. Bojujte víc! Ale vy to nechápete, nechápete to! Co nechápu?? Nevíte jaký to je snažit se, snažit se, snažit se, snažit se a stejně nakonec prohrát. Protože vy ste se narodila dokonalá, a já se narodil takhle, a vy jste dokonalá! Velmi silný příběh o retardovaném tátovi co chce mít u sebe svou dceru. Seanuv výkon byl prostě brilantní a Dakota byla také skvělá.
House Party (2023)
Celkem se to dalo.. Škoda jen toho trapného humoru ze začátku jinak by to byla fajn oddychovka. Taky mě dost štvalo že atmosféra jako byla u Kids N PLAY, House party 1 až 3 úplně vymizela. Podprůměr.
Doom (2005)
Hra skvělá film už tak moc ne.
Zootropolis+ (2022) (seriál)
Myslím že skvělý nápad udělat z toho seriál, mou dceru dost chytl.
Beware! The Blob (1972)
No nic moc teda..
Polaroid (2019)
Čekal jsem blbost, ale film celkem překvapil. Sice se neleknete, ale Polaroid je v celku slušně natočený film.
Pěna zabiják (1985)
Zajímavý kousek který bych přiřazoval k filmům jako je třeba útok vraždících rajčat atp.
Blondýnka (2022)
Za mě naprostá bomba, Ana de Armas je skvělá herečka a v tomhle filmu to zahrála prostě skvěle. Akorát co mi vadilo že ve filmu nerozebrali Marylinin život víc do hloubky a spoustu věcí tu bylo smyšlených.