Recenze (939)
Death Note (2017)
Pár scén povedených , jinak ale film dost o ničem , první vražda jakštakš naláká, ale toď vše. Za mě nejhorší film ze sekce DEATH NOTE !
Scott Pilgrim jde na věc (2023) (seriál)
Scotta Pilgrima mám strašně moc rád, a tenhle animovaný seriál mě dost potěšil. ****
Kryptotunel (2024)
Dlouho jsem neviděl tak dobrý dokufilm.
Jason of Star Command (1978) (seriál)
Efekty strašné, vesmírná loď vypadá jak šutr, ale pár pozitivních scén to mělo.
What's Happening Now! (1985) (seriál)
Už to nemá takový vtip jako What's Happening ( 1976) , ale pořád koukatelné.
Doktorka odjinud (1989)
Povedené, vtipné...
Raumpatrouille - Die phantastischen Abenteuer des Raumschiffes Orion (1966) (seriál)
Na tu dobu skvělé natočené.
Ultraman: Kúsó tokusacu series (1966) (seriál)
Ultraman: Kuso tokusatsu series opět podle mě až moc přehnané hodnocení. Záběry dost amatérské i na tu dobu.. děj ne moc dobrý..
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (1981) (seriál)
Prvně jsem slyšel audio knihu kterou tedy hodnotím stokrát kladněji než tento šestidílný seriál...
Marble Hornets (2009) (seriál)
Za mě slabota co nemá co nabídnout