Recenze (939)
Na doraz (2017)
Slušně natočeno, a Hally Berry taky skvělá
Sestra II (2023)
Za mě skamání a Storm Reid a Taissa Farmiga se mi do tohohle filmu vůbec nehodily , jen lekačky stáli za to.
American Guinea Pig: Bouquet of Guts and Gore (2014)
K vidění https://fb.watch/oMHStO1AnV/
Cruise of the Gods (2002) (TV film)
Film celý k vidění na YouTube.. průměr
Best in Sex: 2020 AVN Awards (2020) (pořad)
Lepší než předávání hudebních cen. Už vidím ty pyšné maminky když jsi šla dívka pro cenu za best anál 😂😂
Pět nocí u Freddyho (2023)
Za mě slabota, a Joshe Hutchersona taky nemám moc v oblibě 👎
Atlanta (2016) (seriál)
Příběhově i natočeno na 1*
Peter Pan a Wendy (2023)
No špatné to zas tak nebylo , vizuálně pěkný, herce Jakštač jsem překousl , jen co mi vadilo nejvíc a všímal jsem si toho u celého filmu je že se to strašně chce podobat Petru Pánovi z roku 2003.
Scare Me (2020)
Nebylo to úplně špatné. Zlatý průměr.
Saw X (2023)
Bylo skvělé vidět opět Johna Kramera ( Tobina Bell ). Film se mi líbil , ale měl své plusy i mínusy. Děj vtáhne diváka do místnosti kde se fandí Kramerovi aby zabil podvodníky co ho měli vyléčit. Scény s pastmi jsou sice skvělé, ale zklamalo mě že hlavní podvodnice nebyla zmasakrována jako zbytek , jde vidět že i Kramer tu má oblíbenkyni Gabriele ( Renatu Vaca ) , který dal tu nejlehčí past , z které jse celkem snadno dostala. PS Renata Vaca krom Tobina Bella mě tu zaujala asi nejvíc... Rozhodně doporučuji shlédnout. ****