Recenze (955)
Pravidla lži (2006)
Naprosto příšerný herci , co moc neumí hrát , a na které se nedá moc koukat , zhoršují tento ještě horší film. Tohle není druh filmu kterého si budu na 100% jistý že si ho budu pomatovat. Na štěstí jsem už od začátku od tohohle filmu si moc nesliboval.
K2: Dotknout se nebe (2015)
Předešlí K2 jsem sice neviděl , ale tohle nebyl špatný dokument.
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
Zatím jsem tento seriál teprve načnul. Jsem zatím u třetího dílu , ale musím říct že uš jsem se chytnul. Pár nudnějších chvilek tak bylo , ale tenhle seriál se mi zatím dost zamlouvá. 94%.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Po takovejhlech pohádkách mám vždycky chuť rozmlátit televizi.
Plán hry (2007)
Pro mě klasická JEDNOHUBKA. Stačí vidět jednou a stačí.
Agent Cody Banks (2003)
Když zapomenete že vůbec vznikly nějaké bondovky , nebo nějaké TOPOVKY , jako například: Forest Gump , zelená míle , pán prstenů ... atd. Tak se vám tento film trochu zalíbí. Mě se to tak trochu zalíbilo i přesto. Už od pohledu je to taková ta průměrná až podprůměrná teen komedie , ale zase tak nesnesitelná se mi nezdála. Kdyby tam nebylo tolik dětinských scén ,a scénář nepsala necvičená opice tak by to bylo mnohem lepší.
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Sice to není jako Indiana Jones , i když si na tento film možná hraje , ale taky si myslím že tento film má něco málo do sebe. Film s lehkým humorem , a i nějakým tým dobrodružstvím. Dvojka a trojka je o něco horší.
Nejhledanější v Malibu (2003)
Popis jedním slovem: NERVY !
I Eat Your Skin (1971)
K vidění zde: https://www.youtube.com/watch?v=rQDon6x3SbM
Alice (2009) (seriál)
Bez kloboučníka by to byla nuda. Ten se mi ve filmu líbil nejvíc.