Recenze (270)
Oni a Silvio (2018)
První půlka odpad. Bez smyslu, bez Silvia... Pouze samá koza nebo-li mléčná žláza. Druhá polovina to trochu vylepšila. Celkem dvě hvězdy.
Mr. Robot (2015) (seriál)
V první sérii při 4 epizodě ve 2/3 jsem si řekl a dost!!! Život je příliš krátký na takové ptákoviny. Na okraj dodávám sympatičtějšího herce už nemohli sehnat...?
Nadobro ztracený (2021) (seriál)
Chtěl jsem dát 4 hvězdy, ale ta stupidní střílečka v poslední epizodě můj dojem pokazila, proto 3 hvězdy. Také mi vadilo stálé skákání z přítomnosti do minulosti...
Duch (2022) (seriál)
Při první epizodě jsem chtěl TV vypnout. Nakonec jsem to vzal s nadhledem a dodíval se na všechny epizody. Bohužel konstatuji, že z mého pohledu se jednalo o špatný seriál. Jednu hvězdu za Predrag Bjelac. Jinak výkony našich herců byly strašné!!!
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
...po dlouhé době jsem se u českého filmu pobavil...
Dobrý boj - Série 3 (2019) (série)
Tak takhle zkur... seriál po dvou obstojných sériích. Nesmyslné klipy animace a postavička Bluma ve třetí sérii. Dvě hvězdy pouze za krásné kostými u žen - hlavních postav. Američanům by měli zakázat točit více, jak dvě série u seriálů. Jejich hamižnost za prachama nemá konkurenci. a téměř vždy ve finále vše zkur.. Vymýšlí rádoby nové projekty, kterým zbytek světa není příliš nakloněn.
Král Richard: Zrození šampiónek (2021)
Tenis jako sport nesleduji, ale tento film mne nenudil, ba naopak. Proto dávám 5 hvězd.
Temná tvář Brooklynu (2019)
Výborně herecky zahráno, slabší scénář, nesmyslná pointa...
River (2015) (seriál)
poslední epizoda (závěr) pokazila celkový dojem...
Havel (2020)
Tak tahle zprasit životopis o Havlovi, to se snad může podařit jen v Čechách!!!