Recenze (435)
Absurdistán (2006)
...velka stupidita..asi taka, aku mali ludia v tomto filme...Otrasne herecke vykony. Ani napad sveta plneho idiotov ma neprinuti dat coby len jednu hviezdicku.
A co když je to pravda? (2005)
Po dlhom case velmi prijemna oddychovka v podobe romantickej komedie. Toto nieje moj styl oblubenych filmov, ale vdaka spravne vybranej hlavnej dvojice (Mark Ruffalo v komedialnej ulohe milo prekvapil; Reese este stale neopozerana, zaujimava, ina) je tento film troska iny - nieje neokrochany, s jemnym humorom, s unosnym mnozstvom citovych vylevov. Slecny a zeny si mozu pridat este jednu hviezdicku ku hodnoteniu :).
Adamova jablka (2005)
Skandinavsky cierny humor na pozadi zakladnych otazok viery. Zazitok, na ktory sa nezabuda.
Aeon Flux (2005)
Fuuu..pamatam s akym elanom som siel do toho. A vysledok? Tu nieco lieta, tam nieco lieta, chaos, bordel. Len film stale nie a nie doletiet do konca. Pri takychto filmoch obdivujem svoju vydrz ich dopozerat cele.
Ajťáci (2006) (seriál)
Tento serial som objavil nahodou, ked to davali premierovo na ITV kazdy piatok. Prvy serial v anglicku, kvoli ktoremu som sa ponahlal z prace resp. menil sichty, aby som to neprepasol. Skvely britsky humor s vynikajucimi napadmi a nezabudnutelnou intelektualnou hlavnou dvojicou. Na niektore gagy sa mozem pozerat nonstop a neomrzia ma. Skvele!
Aljaška (1996)
Odflaknute televizna americka produkcia, pri ktorej stoja za zmienku len krasne obrazky aljasskej prirody a ladovych medvedikov. Videne ako krovie na pozadi inej cinnosti...a uuuuplne mi to stacilo. Pozerat to seriozne, tak to skoncim po 10 minutach.
Aljaška v plamenech (1994)
Oproti mojej mame som antifanusik Stevka Seagala. Ale tento film je podla mna z jeho - ak sa to da povedat - najlepsich.
Alpha Dog (2006)
Všetci sa tvária drsne, všetci sú cool, aj tie postavy, ktoré by v skutočnosti coolovými neboli. Ale aj napriek tomu tento film nieje až taký prepadák ako sa to môže zdať. Podľa mňa film mal skončiť po osudnej scéne na kopci. Záverečnému naťahovaniu minutáže som už aj tak nevenoval pozornosť. Film, na ktorý veľmi rýchlo zabudnete.
Andělé slunce (2006)
Dalsi drsny snimok z Brazilie, ktory ukazuje aka vie byt bezvychodiskova situacia este viac bezvychodiskovou. Clovek az neveri co sa este este dnes deje v relativne civilizovanej krajine. Ziadne ziadne herecke extra vykony ci scenaristicke orgie, ale skor krute a odvazne nahliadnutie do jedneho obrovskeho problemu sucasneho sveta.
Anděl na horách (1955)
Druha cast nasho Andela. O nic lepsia ako prva.