Recenze (884)
U tebe nebo u mě? (2023)
Takový klasický kýč.
Avatar: The Way of Water (2022)
Děj filmu není tak poutavý, jako byl v jedničce.
Nikdo (2021)
Takový lehký John Wick.
Mára jde do nebe (2022)
Dokument nejde úplně do hloubky a je pro mě překvapivě vulgárním.
Jan Žižka (2022)
Nádech doby i výprava v českých lesích příjemně překvapila.
Jan Koller: Příběh obyčejného kluka (2022)
Zásadní zlom, jak se dostal do Sparty není ani zde tak zdaleka popsán, jak by si zasloužil a vlastně jen je letmo zmíněn. V neposlední řadě, je dokument dělaný tak, aby i z nepřátel byly přátelé a žádné špatné období nebo spory v jeho kariéře se ve filmy zbytečně neřeší. Jak už zde bylo několikrát zmíněné. Je to pohled na úspěšné časy českého fotbalu pohledem jedno z aktérů...
Redeem Team: Návrat Dream Teamu (2022)
Je zajímavé, když samotní hráči vzpomínají na to jak se připravovali a cítili na OH. Napadá mě jen otázka. Jestli by stejně vstřícně vzpomínali a popisovali oné situace, kdyby se jim ten turnaj nepodařilo vyhrát? A v neposlední řadě. Je to o hráčích (nyní už legendách NBA), ale je dobré si všímat kolik lidí bylo v týmu, ať už jako asistenti, kustodi nebo koučové různých dovedností... A to jak oficiálně, tak neoficiálně při přípravných kempech před turnaji. Servis o kterém se i v dnešní době u spousty týmu může jen zdát.
Top Gun: Maverick (2022)
Film nabitý emocemi doslova od začátku až po konečné titulky, což se ale dalo čekat.
Kód 355 (2022)
Hlavní postavě nejde v akčních scénách moc věřit, že je tajným agentem.
Podfukářky (2019)
Jen ten začátek za to stojí...