Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Horor
  • Krimi

Recenze (715)

plakát

Focus (2015) 

Překombinovaná omáčka o tom, jak se Will Smith prolhal a prokradl do pekla, vlastně do nemocnice. Chemie mezi hlavními hereckými představiteli je téměř nulová, tlustý hacker otravuje a za chvíli bylo těch lží tolik, že jsem nevěděl, co je lež na druhou a co lež na třetí.

plakát

Jupiter vychází (2015) 

Na celém filmu je nejzábavnější asi to, jak je nepodařený a předražený. Kromě toho, že jsme shlédli zřejmě definitivní komerční pohřeb Wachowských a sci-fi průser roku, se nemohu nepozastavit nad totální zmateností celého děje a efekty, které vypadaly jako z velmi špatné videohry. Bod za oblíbenou Milu Kunis, ale i té to tady nejvíc sekne, když čistí hajzly.

plakát

Chappie (2015) 

Neill Blomkamp opět udělal z Johannsesburgu střed pozornosti celého světa a protože se o nový District 9 snaží skutečně důkladně, opakuje i slibný dokumentární úvod. Velice brzy však začneme poznávat, že nová trefa do černého z toho určitě nebude a ačkoliv celý snímek vypadá velmi, velmi dobře, záhy zjistíme, že je to celé totální píčovina. Postavy se nechovají ani zdaleka logicky, ale tak, jak si zrovna přejí scénáristé, připosraně pobíhající robot je jen k pláči a vše to korunuje nejhorší casting v dějinách. Dvojka gangsterů, kteří jsou cosi jako Chappieho rodiče, jsou natolik strašní, že jim celou dobu přejete tu nejhorší smrt.

plakát

Kingsman: Tajná služba (2014) 

Matthew Vaughn je jedním z nejschopnějších tvůrců dnešní doby a Kingsman to jen potvrzuje. Áčková parodie na Bondovky a jiné špionážní snímky, které vládne Colin Firth svým "gentlemanským" způsobem a monstr padouch Samuel L. Jackson. Ačkoliv stokrát viděný námět ničím příliš nepřekvapí, pobaví dovedně ukrytý humor a maniakální rubačka v kostele je nezapomenutelná.

plakát

Neutečeš (2014) 

Neutečeš se od současných amerických teen-age hororů odlišuje zejména svou nízkorozpočtovostí a absencí těch nejdebilnějších lekaček. Sympaticky se snaží navozovat atmosféru strachu prostřednictvím ponuré atmosféry vybydleného Detroitu a ukazuje se, že konkurenceschopný horor lze natočit i bez digitálních triků, stačí jen nápad. Chyby se samozřejmě najdou (mladá děvčata možná budou odmítat souložit s cizími muži), ale v rámci současné americké produkce jde rozhodně o nadprůměr.

plakát

Pozemšťan (2007) 

Komorní drama se sci-fi rozsahem. Neotřelý snímek, který nenudí, ačkoliv obvykle se mi při sledování 87 minutové konverzace menšího počtu lidí chce usnout/zemřít.

plakát

EXODUS: Bohové a králové (2014) 

Když zemřel Tony Scott, jeho bratr se evidentně začetl do Bible a výsledkem je filmová katastrofa téměř biblických rozměrů. V Americe a dalších zemích s vyšším procentem věřící populace si to zřejmě diváka najde, ale proč vozit tento film do ateistické ČR, to nepochopím nikdy. Jméno tvůrce a áčkové obsazení zřejmě diváky do kin natáhne, ovšem zklamání je to gigantické.

plakát

Hacker (2015) 

Po celou dobu sledování jsem si říkal, že kdyby se natáčení Hackera ujal nějaký geniální režisér, mohl z něj být průměrný thriller, zatímco v současné podobě je to něco mezi parodií a fraškou. V závěrečných titulcích jsem s hrůzou zjistil, že jsem viděl (jednoznačně nejslabší) film velmi schopného člověka, který buď zešílel nebo začal trpět Alzheimerem. Velmi, velmi špatné.

plakát

Odpad (2014) 

Brazilsko/Britská kritika sociálních poměrů v největší jihoamerické zemi. Zápletka je bohužel tak chabá, že aby mohl film fungovat, musel by být extrémně dobře natočený (nebo obsahovat nahé brazilské krásky, například). Zde však tvůrci zcela selhávají a chvílemi jsem se dokonce přistihl, že těm zkorumpovaným poldům přeji, ať ty nesympatické fracky pochytají. Celé to nestojí za řeč a mohu-li radit, jděte od toho.

plakát

Kobry a užovky (2015) 

Čeští scénaristé zřejmě stále spí (nebo stávkují). Ačkoliv jsou Kobry a užovky jedním z nejlepších domácích filmů posledních let, projevuje se na nich neduh, který lze vypozorovat i u většiny dalších snímků - chaotický scénář a z toho plynoucí natahovaný závěr, který v rychlosti vše nějak uzavře.Kobry a užovky táhnou zejména herecké výkony (oba Hádkové jsou úžasní, ale nejen oni) a velmi dobře zvolený hudební doprovod, kdy Vám běhá mráz po zádech přesně v momentech, kdy tvůrci chtěli. Rozhodně to stojí za vidění, být to však o cca 15 min kratší (nebo kdyby poslední čtvrthodinka byla lepší), mohlo to být za plný počet.