Recenze (58)
Vlastníci (2019)
Myslím, že každý, kdo zažil na vlastní kůži domovní schůzi, má chuť dát šestou hvězdu. A to nesnáším Terezku i Vojtíška.
Blok 99 (2017)
Bože to bylo tak strašně hrozně trapné. Stydím se, že jsem vydržel do konce.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Tanec s vlky II - ale šíleně přitažený na vlasy.
Suburra (2015)
To mě baví, jak se někteří můžou uhvězdičkovat, přestože se jedná o vyloženě špatný film. Výkony herců jsou k pláči ( vyniká rozhovor muže se synem pět minut před sebevraždou), film z mafiánského prostředí bez špetky napětí, plný nelogických scén (50-ti kilový maník uklízí tělo 120-ti kilovýho cigána). Film za mě nepochopitelně extrémně nadhodnocený. Zamýšlenou jednu hvězdu jsem nedal za to, že nepřišla avizovaná třetí světová.
Co děláme v temnotách (2014)
Fantastický výkon herců, ale jinak strašná p.čovina. 3,5 hvězdičky.
Come Back to Me (2014)
Na začátku nuda, ale potom rychlej sešup. Spíš mysterióní než horor.
Dárce (2014)
Serte na komentáře rádobykritiků, pěkné sci-fi, u kterého je sice od počátku jasné, že bude mít šťastný konec, ale zase v něm nehraje Tom Cruise.
Díra u Hanušovic (2014)
Natočeno ve stylu TEKRÁT NA severoZÁPADĚ moravy. Vy pražáci jste idioti. Dvě hvězdy - jednu Trojanovi a jednu panu Vitáskovi.
Falešní poldové (2014)
Fakt čuryna, víc jsem se za poslední 4 roky zasmál jen prvním Machrům.
Hon na lišku (2014)
Proboha, je to tak tak tak strašně nudný, že jsem to po hodině vypnul, aniž bych se dozvěděl, jestli to zlato obhájí. I páření lenochodů musí být záživnější.