Recenze (1 322)
Deštivý den v New Yorku (2019)
Hravý Woody, o hloupém a ztřeštěném mládí v NY.
Já, Tonya (2017)
Margot Robbie a její excelentní výkon - i na ledě....chcete něco víc dodávat?
Pro pár dolarů navíc (1965)
Leone se již v tomto filmu připravoval na Tenkrát na západě a jede již v mistrovském duchu, včetně Ennia. Co záběr, to vymazlené dílko. Jen je to bohužel takové docela obyčejné, nic co by Vám za týden pořád strašilo v paměti, ale skvěle natočené.
Il Boemo (2022)
Blbá režie, blbé operní songy. Zbyl je chabý pokus o připomenutí legendy hudby 18. století, která měla těžký úděl, který mu kompenzovalo pár erotických zážitků.
Magická hlubina (1988)
Přestože film má několik hluchých míst, je to bomba díky atmosféře, typickým bessonovským pózám hlavních hrdinů a především úchvatné Rosanně, která prosvítí každý záběr, ve kterém se vyskytne. Je to film o posedlosti, až za hrob, a pro to mám pochopení.
Buď chlap! (2023)
Jen Sokol, ač taky na pěst, byl vtipnej, jinak zajímavý námět, ale zpracování čirý amatérismus...a pěkné tatry.
Přání k narozeninám (2022)
Po prvních 30 minutách jsem měl pocit zbytečnosti - další nenásledovaly.
Muž, který stál v cestě (2023)
Kniha geniální, film je pouhým pahýlem....Topfer se snaží, ale chudák víc z toho nevykřeše...tohle je strašně zajímavé téma, jen samo o sobě.....člověk celoživotní komunista - proč vlastně? to se dozvíte jen z knihy.
Třicet případů majora Zemana - Hon na lišku (1975) (epizoda)
Povinně vysílat na školách s diskusí o dvou možných výkladech února 48. Skvělá propaganda špiónskeho typu.
Quo Vadis (1951)
Natočeno v roce 51!!!! Přesto stále svěží, s úchvatnými dialogy, které mají myšlenku a ze sandálových velkofilmů se podobají zřejmě nedostižné Kleopatře. Film, který Vás donutí zajímat se o dozajista skvělý román, protože ta literární předloha je z toho cítit ohromně.