Recenze (3 505)
Godzilla tai Mechagodzilla (2002)
Tenhle start restartu se teda dvakrát nepovedl.. Japka i jejich ještěrka se zde topí v hromadě pathosu, který se sice snaží vyvážit nadhledem ale nestačí to. Mechagodzilla je parádní ale její pilotování zvenčí je nesmysl, který boří napětí vycházející z obav o pilotův život. Tenhle zásadní nedostatek se sice na konci na chvilku napraví ale zase to není dost aby to napravilo nemastnou neslanou pachuť předešlých 3/4 filmu. Samotný fight je svérázný možná až moc a vkrádá se pocit, že jde spíše o nezvládnutí režie a střihu než o záměr(což víceméně potvrzuje následující SOS)
Godzilla tai Megaguirus: G šómecu sakusen (2000)
Ale jó, proč né-nakonec tomu dám krásné 4. Bavil jsem se fajnově a ani-na godzillu-nezdravé množství digiefektů nezastíní fakt, že závěrečný fight Godzilly s překvapivě hnusnou(v tom dobrém slova smyslu)vážkou prostě smrdí oldschoolem(takže tak jak mají tyhle filmy smrdět).
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Z nějákého důvodu už ta lehkost a chemie-která zachránila první díl-nefunguje a hloupost a křečovitost bije do očí i zcela nenáročného diváka.... Díky Silver Surferovi je to ale pořád snesitelná komiksová jednohubka, která nezanechá trvalé následky.
Godzilla vs. Biollante (1989)
Z mého pohledu je tohle jedna z nejlepších Godzill(njn-mástrpís z 54. asi už nic nepřebije). Je tu dost nadhledu, je to odvážně svérázné, příběh je správně ujetý a Biollante je jeden z nejkrásnějších godzillích protivníků ever..a ta angličtina-no prostě boží :D :D
Liga spravedlivých: Záchrana světa (2013)
Alternativní vesmíry nejsou úplně můj nejmilovanější komiksový šálek kávičky, ale tohle má tak labužnický říz a ďábelský drajv, že tomu tu plnou palbu dám bez přemýšlení.
Neporazitelný Superman (2013)
Není to špatné-Brainiac je konečně opravdu respektbudící záporák(ikdyž některé věci mohl udělat chytřeji ..ale to je prostě ta arogance-no)........ Superman samotný je ale v poloze, která je možná až moc lidská(chybí mu ta charakteristická ikoničnost a epičnost)-což mi osobně moc nesedí....No a na technické stránce filmu by šlo jistě taky ještě dost zamakat. Pobavilo, ale nejlepší Supermanovský animák to rozhodně nebude...
Janghwa, hongryeon (2003)
Jednoduché psychologické drama s prvky horroru, odvyprávěné možná až příliš překombinovaně a na efekt. na druhou stranu, je to hezké, má to atmosféru a to postupné skládání skládačky je poměrně zábavné.
Daikaidžú Gamera (1965)
Hodně povedená záležitost. Jen ty demolované baráky byly oproti godzille příliš kartónové a to protivné děcko mě vytáčelo od začátku do konce...
Neviditelný Kapr (2011) (amatérský film)
No hrozný trapas-Chtěl bych vidět ty nadšené ohlasy stovek lidí. Pětihvězdy absurdně vyčnívající z louže odpadů a jednohvezd svědčí o naprosté absenci kubíkovy sebereflexe. Ty zbylé plné palby beru jako sebemrskačský akt dobré vůle jeho příbuzenstva a kamarádů.
Mosura (1961)
Překvapivě sympatická poletucha plachtí ztrestat lidskou blbost a chamtivost. Nebýt těch protivně zpvajících minidvojčat bylo by to u mě za plný počet. =Slušná zábava, solidní demolice, charismatický záporák a ponaučení na konec-co víc od japonské monsterklasiky čekat?.. Snad jen godzillovskou závažnost a hloubku.