Recenze (264)
Pozemšťan (2007)
Film mě hodně překvapil, příjemně. Hodně k zamyšlení, velice sympatické sci-fi se zajímavými myšlenkami a dialogy.
Rammstein: Völkerball (2006) (koncert)
Závidím lidem, co tam byli a zažili to naživo! Skvělá show!!!
Simpsonovi (1989) (seriál)
S touto žlutou rodinkou jsem vyrůstal a není divu, že jsem si je zamiloval, že se stali fenoménem a jedním z nejlepších seriálů vůbec. A jako plus je u Simpsnů i český dabing, který se rozhodně řadí k tomu nejlepšímu v české dabérské tvorbě. 6z5* :)
Hledám Amy (1997)
Velice příjemný film s inteligentním humorem, na který se kouká prakticky samo. Herci, dialogy, atmosféra... prostě si to tak krásně sedlo a Díky za to! Jeden z mých oblíbených filmů.
Farscape (1999) (seriál)
Můj nejoblíbenější sci-fi seriál, který jsem si prostě oblíbil a tohle už nic nezmění. Pro fandy sci-fi povinnost!
Dobrý voják Švejk (1956)
Naprostá klasika. Lepší ztvárnění Švejka od Jaroslava Haška snad ani není možné. Rudolf Hrušínský zde zahrál, pro mě osobně, svou nejlepší filmovou roli v kariéře. Švejkovský humor přenesený z knihy na obrazovku v tom nejlepším provedení. Bez váhání plný počet * !
Pelíšky (1999)
Rozhodně jeden z nejlepších (možná nejlepší) českých filmů. Víc asi není třeba říkat, ať se každý podívá a udělá si názor sám. S každým dalším shlédnutím objevím nějakou novou hlášku, která má zřejmě původ v této komedii a mezi lidmi je tak rozšířená až se občas divím, že jsem ji tam dřív neslyšel :-))
Hra o trůny (2011) (seriál)
Začnete se dívat a seriál Vás pohltí a nepřestanete dokud to nedokoukáte celé. Parádní práce.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Harrison Ford & Sean Connery - hned jsem si říkal, že tyto jména musí znamenat něco extra a potvrdilo se. Oba to jsou Páni Herci a hlavně díky nim je toto pokračování Indyho o řád výše než díly předchozí.
Vetřelci (1986)
Nejlepší díl ze série o Vetřelci. Napětí by se dalo krájet, akce střídá akci - prostě parádní kousek, který rozhodně stojí za shlédnutí.