Recenze (243)
Liga mužské moudrosti (2021) (seriál)
Zatím velmi slušný rozjezd, pobavilo, ale musel jsem zkouknout třikrát, abych pobral všechny narážky a odkazy. Uvidíme, jak se to vyvine dál, zatim na český poměry internetových seriálů nadprůměr.
Dexter - Příliš mnoho tuňákových sendvičů (2021) (epizoda)
Zatím nejlepší epizoda této řady, posledních 5-10 minut je to ta atmosféra starého Dextera, kterou bychom chtěli mít... a poslední věta... " i dont need Jim, i need Dexter Morgan!".. to je přesně to, na co všichni fanoušci čekají už šest epizod... bohužel serie má jen deset dílů a konec bude znamenat nejspíše smrt pro Dextera, takže si možná užijem jeden nebo dva dobré díly,což je trochu škoda. :)
Dexter - Studený start (2021) (epizoda)
Tak první díl začal hodně vlažně, spousta předvídatelných věcí a Debra od první minuta působí dost rušivě i když jsem rád, že tam je, byla to má oblíbená postava. Dobrých bylo snad jen posledních pět,deset minut. Snad se to pořádně rozjede...vše bude asi lepší než předchozí serie. Bohužel mi přijde, že i do Dextera se dostalo korektní téma dnešní doby a digitální jelen jak z pohádky tomu nasadil korunu. Při představě, že Dexter vydržel deset let bez zabíjení a pak se vše změní kvůli tomu, že někdo zabije jelena...wtf... no hlavně že je jeho šéf gay, děti demonstrují za klima a tipuju, že zloun zlounů bude nějaký ten bílý heterosexuální muž, samozřejmě bohatý, co kácí lesy, těží ropu a žere děti, prostě klasické klišé poplatné době... no, tak už zbývá jen jeho syn, třeba se dočkáme přeměny na některé z padesáti pohlaví. :D a Dexter skončí jako milovník zvířat a zachránce planety. :D
Rabín Jákob (1973)
Slušná komedie, bohužel si neužijem legendární dabing Filipovského. Také je smutné, že v dnešní době by takovou komedii ve Francii už natočit asi nešlo... každopádně by se mi strašně líbilo, pokud by se pokusil nějaký imitátor předabovat Funese pro celý film, snad jednou.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Pokus o českou parodii, ale nějak to nemělo tah na bránu, nevím, ale hlavní postavy nic moc.
Sněhurka a lovec (2012)
Strašná blbost, která začne jako pohádka, přejde do Merlina a Hobita jak od Andersena a končí neohroženou Johankou z Arku, která zachrání svět s větvičkou v ruce... wtf..?
Mumie (2017)
Velký špatný, bohužel jsem neměl ani sílu to dokoukat...
Tichá msta (2017)
První polovina filmu dobrá, druhá polovina filmu, kdy už je jasné kdo je vrahem a jak to dopadne, tak je to nuda.
Miss Hanoi (2018)
Jestli někomu stačí postavit detektivku na klišé o vietnamské komunitě, které používají možná malé děti ve škole a vložit je do úst policisty, který přehrává tak, že celý děj tím odsouvá do pozadí.. mně tedy ne. škoda předabovaných postav, ubírá to na autenticitě.
Trhlina (2019)
Nebylo to zas tak špatné, ale na muj vkus až příliš rozvleklý začátek, příliš mnoho scén ve tmě, takže černá tma s nějakým flekem, který se občas pohnul a konec naopak moc rychlý.