Poslední recenze (15)
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Bez Johnnyho Deppa to stoji za... . Novej Grindelwald je nějakej neslanej , nemastnej
Čarodějnice (2015)
No jak jenom začít. Na to, jak jsem se těšil a říkal si, jak se budu s přítelkyní v kině bát, tak bohužel. Tento film byl spíše k smíchu. Celý kinosál se otřasal smíchy a kde? V Benešově . Není to horor, ale pouze slátanina. Herci docela ušli , ale scénář? " No ty vole! " Prý něco nového. Nemohl jsem se zbavit dojmu , že koukám na Čarodějky ze Salemu, nebo na nějaké volné pokračování. Pro mě strašné zklamání. 1* z pěti pouze za režii a za nic jiného.
Vice (2015)
No ty bláho na co jsem si to pouštěl. Výkon Bruce Willise žalostný ,no ježiši to byla sr.... .Najednou skočíš do rozjetého vlaku a nevís, ani která bije. Posledních 10 min jsou snad nejzajímavější z celého filmu .Kdyby to nikdo nenatočil tak by udělal lépe než, aby jsem strávil svůj život sledováním takovéhoto shit .
Poslední deníček (21)
Čarodějnice
No jak jenom začít. Na to, jak jsem se těšil a říkal si, jak se budu s přítelkyní v kině bát, tak bohužel. Tento film byl spíše k smíchu. Celý kinosál se otřasal smíchy a kde? V Benešově . Není to horor, ale pouze slátanina. Herci docela ušli , ale scénář? " No ty vole! " Prý něco nového. Nemohl jsem se zbavit dojmu , že koukám na Čarodějky ze Salemu, nebo na nějaké volné pokračování. Pro mě strašné zklamání. 1* z pěti pouze za režii a za nic jiného.