Recenze (19)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Ty vtipy slýchávám z televize i od přátel neustále už od dětství, ale směju se jim pouze čím dál víc. Všechny postavy jsou naprosto nesnesitelné, ale žádné jiné jsem nikdy víc nemiloval :)
M*A*S*H (1972) (seriál)
Miluji ubohý Hawkeyho humor.
Ajťáci (2006) (seriál)
Brilantní, nepřekonatelné herecké výkony a dialogy, a neuvěřitelně svěží nápady, které se skvěle kombinují s naprosto všedními situacemi :)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Napínavé a originální příběhy, které sice nepotřebujete vidět vícekrát, ale prostě je potřebujete vidět! :)
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Nečekaně skvělé, americká produkce vyplodila něco tak závratně vtipného a chytrého, až se z toho chce smát :) ...eeeagle.. :)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
What happened to the kids today? :)
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Miluji to... od začátku do konce. Gene Roddenberry je frajer :)
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Vlastně docela jednoduché příběhy s neuvěřitelně hustou atmosférou.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Do 16. série nejgeniálnější seriál vůbec. Poslední řady příliš neznám, když nějaký díl zahlédnu, okamžitě vypínám... naštěstí je to jeden z těch seriálů co se neohraje asi nikdy :)
Dexter (2006) (seriál)
Ze začátku spíše pouze hodně nevšední a cool seriál. V průběhu let se v něm dá objevit mnohem více :) A taky jedna z nejotravnějších a nejdelších znělek vůbec :)