Oblíbené filmy (10)
Americká krása (1999)
Amadeus (1984)
Ztraceno v překladu (2003)
Sedm (1995)
Na Hromnice o den více (1993)
Ještě před časem bych řekl vrcholná forma Billa Murraye, ale přišlo Ztraceno v překladu. Každopádně toto je moje nejoblíbenější komedie. Výborný scénář, výborný Murray a MacDowell. První český dabing je také nad míru povedený, takže bych neváhal. Klidně bych se na tento film podíval znovu poprvé, abych si vychutnal veškeré vtipy znovu, ale nežiji ve smyčce :).
Dobrý ročník (2006)
Za víno...
Návrat do budoucnosti (1985)
Agent bez minulosti (2002)
Procitnutí v Garden State (2004)
Filmový klenot, který se kromě silného a velmi vkusně podaného příběhu může pochlubit i naprosto výborným soundtrackem, za který Zach Braff zaslouženě dostal cenu. Starý komentář: Na začátku jsem vůbec nečekal takový filmový zážitek. Ale výběr hudby mě dokonale přibil do židle, když začala hrát kapela Zero 7 - In The Waiting Line. Lepší pasující píseň ve filmu jsem od té doby neslyšel (2007).