Oblíbené filmy (9)
Zdivočelá země (1997)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Železný Schwarzenegger (1977)
Pro nás kteří se zajímáme aktivně i pasivně o kulturistiku a posilování jako takové je tento snímek naprosto kultovní záležitostí.Jedná se vlastně o zachycení přípravy na soutěž Mr.Olympia.Setkáme se se zde mimo Arnolda Schwarzeneggera také s Lou Ferrignem,Mikem Katzem a dalšími předními kulturisty 70.let.Film má mimo jiné obrovské motivační účinky a každý kdo někdy přičichl k posilování jej zaručeně ocení.
Pro pár dolarů navíc (1965)
Pro mě osobně je tento prostřední díl Leoneho "dolarové" trilogie ten nejoblíbenější.Tradiční zdlouhavé scény a hrající hodinky s dávnými vzpomínkami dvou ze tří hlavních postav jsou dokonale poutavým nábojem.Vše je podtrženo tradičně skvělým hereckým výkonem Clinta Eastwooda,charismatického Lee Van Cleefa a také nezapomenutelnou postavou drsného,neoholeného a lehce vyšinutého El India v podání Gian Maria Volontého.
Tenkrát na Západě (1968)
Pro tento, dle mého, nejslavnější western jaký kdy byl natočen, mi i po mnoha shlédnutích poněkud docházejí slova a jen v němém úžasu a s notnou dávkou mrazení v zádech sleduji ty nádherně zdlouhavé scény s minimem zbytečných dialogů a nepopsatelně úžasnou hudbou.Zkrátka pan Leone byl skutečným mistrem ve svém oboru.I těch pět hvězdiček je v tomto případě málo.
Rocky (1976)
Dnes již pro někoho značně úsměvná série o Philadelphském boxerovi,který se z outsidera stává šampionem, je pro mne další značně srdcová záležitost.Když opomeneme poněkud naivní a nepříliš reálný příběh,jednoznačně vyniká neuvěřitelná atmosféra a neméně zdařilá hudba k filmu,to vše podpořeno osobitým výkonem Sylvestera Stalloneho dělá z tohoto snímku kultovní záležitost.