Poslední recenze (8)
Zbytočné trápenia (1991) (TV film)
film, ktorý neurazí :) príjemne strávených 60 minút
Duchovia (1997) (seriál)
3* za seriál a 1* za príjemné herecké obsadenie :))
Milujem Slovensko (2013) (pořad)
Konečne niečo normálne
film, ktorý neurazí :) príjemne strávených 60 minút
3* za seriál a 1* za príjemné herecké obsadenie :))
Konečne niečo normálne