Recenze (34)
Modelář (2020)
Ten konec filmu ubral, bohužel.. škoda!
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
nemám slov! prostě pecka, pecka!!! Gibson mile překvapil :-)
Nymfomanka, část II. (2013)
až na ten zprzněně přehnanej konec, pecka!
Já, Heath Ledger (2017)
Nemám co vytknout, i slza ukápla! Nejen pro fanoušky Heatha doporučuji :-)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
naprostá pecka a tolik hlášek! spokojenost, 1* :-)
Trabantem z Austrálie do Asie (2016) (seriál)
perfektní, lepší jak film!
Ant-Man (2015)
škoda, že jsem tenhle film prošvihla v kině... paráda, marvelovka jak vyšitá!
Věčně mladá (2015)
krásná "pohádka", avšak konec byl předvídatelný. určitě doporučuji vidět :-)
Penny Dreadful (2014) (seriál)
výborný seriál, který jsem zařadila mezi mé oblíbené a určitě toho nelituji, zaslouženě! :) nečekala jsem tak rychlý konec, ale... všechno jednou začíná a všechno jednou končí.. bude mi chybět, pět plus!! :-)
Drive (2011)
uuu, vážně skvělá atmosféra a ten soundtrack!! paráda!