Poslední recenze (19)
Domek z karet (2013) (seriál)
Boha jeho to je marasmus - zly, mstivy, egocentricky, prohnany a prolhany Francis Underwood. A pres to vsechno mu proste musi divak fandit ;-). Neda se jinak. Naprosto podmanivy svym charismatem, naprosto neuveritelny v intrikach, skvely improvizator a "poker-face". A verim tomu, ze realita je jeste o dost tvrdsi. Tak si to uzivejme po douskach a snazme se zustat necynicti k zivotu ;-).
Hvězdný prach (2007)
Pohadku, ve ktere zazni - tak to ty devce pekne nandej - jsem jeste nevidel, ale o to vetsi to bylo paradni prekvapeni, ktere jsem vubec necekal. Popravde me na tuhle podivanou presvedcilo az neuveritelne dobre hodnoceni zde na CSFD a rozhodne nelituji. Moc pekne a rozhodne stoji za zopakovani. 85%
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Prilis velka ocekavani prinaseji obvykle prilis velka zklamani. A presne tohle se asi v kritice stalo tomuto filmu. Knizni predlohu filmu jsem cetl jako kluk nekolikrat a k memu stesti to bylo uz hodne davno. Takze tehdejsi obrazotvornost davno vyprchala a zbyl jen pocit, ze to bylo dobre. A tak jsem si sedl a cekal, ze to bude dobre. A svete div se, ono bylo. Bylo to asi tak, jako kdyz sefkuchar rika, ze ty olivy k tomu masu opravdu jdou. Osklibnete se, rikate si, jezkovyzraky jak tuhle zelenou silaz muze nekdo pozrit, ale zvedavost vam neda a najednou zjistujete, ze olivy jite. Dokonce, ze se oblizujete a chcete si pridat. Takze nejdrive jsem na film koukal s vyslovenym despektem, ale postupne si me ziskaval a svete div se, na konci bych si byl byval I pridal. Proste neco jako napriklad chute a pripadne neco jako tenhle film zraje casem, tak se neosklibejte a pustte si ho. Proste se na Stopare musi clovek umet divat ;-). 80%